۱۲ باشگاه فوتبال اروپا به صورت رسمی از ایجاد سوپر لیگ اروپا خبر دادند.

کودتای رسمی ۱۲ باشگاه علیه فیفا؛ لیگ قهرمانان اروپا تعلیق شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، ۱۲ باشگاه فوتبال اروپا به صورت رسمی از ایجاد لیگ جدیدی در فوتبال قاره سبز به نام «سوپر لیگ اروپا» خبر دادند.

یوفا و فیفا برای این ۱۲ باشگاه امروز خط و نشان زیادی کشیدند ولی در نهایت به صورت رسمی لحظاتی پیش از برگزاری لیگی به نام سوپر لیگ اروپا با حضور باشگاه های مطرح از جمله بارسلونا، رئال مادرید، اینتر، میلان، یوونتوس و منچستر یونایتد خبر داده شد.

** لیگ قهرمانان اروپا تعلیق شد

شبکه «بی بی اسپورت» خبر داد اتحادیه فوتبال اروپا به دلیل تاسیس خودسرانه یک لیگ جدید از سوی ۱۲ باشگاه اروپایی، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را به حالت تعلیق درآورد.

یوفا قصد دارد ۱۲ باشگاه قانون شکن را از این مسابقات کنار بگذارد و محروم کند. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های رئال مادرید، منچستر سیتی، چلسی و پاری سن ژرمن حضور دارند.

رئال، سیتی و چلسی جزو ۱۲ باشگاه کودتاگر علیه فیفا به شمار می روند که از این رقابت ها حذف می شوند و در صورت اجرایی شدن این حکم یوفا، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان شناخته می شود.

پرس رئیس باشگاه رئال مادرید سردمدار ۱۲ باشگاه اروپایی کودتاگر است.

 یوفا هم اعلام کرد تیم‌هایی که وارد سوپر لیگ اروپا شوند از تمامی رقابت‌های داخلی، اروپایی و بین المللی خارج خواهند شد و بازیکنان آنها حق حضور در تیم‌های ملی را ندارند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید