یکی از ژنرال های ارشد رژیم صهیونیستی بعد از اقدام تروریستی این رژیم برای خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز، اعتراف کرد که متوقف کردن فعالیت های هسته ای ایران کار ساده ای نیست.

 ژنرال اسرائیلی: نمی‌توانیم فعالیت‌های هسته‌ای ایران را متوقف کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «عاموس یادلین» از ژنرال های ارشد رژیم صهیونیستی بعداز اقدام تروریستی این رژیم برای خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز و اقدام سریع ایران در آغاز غنی سازی اورانیوم با غنای ۶۰ درصد اعتراف کرد که متوقف کردن فعالیت های هسته ای ایران کار ساده ای نیست.

مطرح شدن این حرف ها از زبان ژنرال اسرائیلی در زمانی که مذاکرات جاری ایران و گروه ۱+۴ در وین با هدف لغو تحریم های آمریکا علیه ایران و حفظ برجام روند مثبتی را طی می کند، حکایت از نگرانی و استیصال تل آویو دارد.

تارنمای شبکه آمریکایی سی ان بی سی به نقل از ژنرال یادلین نوشت که در حمله به تاسیسات هسته ای عراق و سوریه در سال های ۱۹۸۱ و ۲۰۰۷ میلادی نقش و مشارکت داشته است، تاکید کرد که انجام عملیاتی مشابه این حمله هاعلیه برنامه هسته ای ناممکن است. 
اوسیراک معروف به تموز نخستین و تنها راکتور اتمی عراق بود که در زمان حکومت صدام در ۱۸ کیلومتری جنوب شرقی بغداد توسط فرانسوی ها در دست احداث بود و درسال ۱۹۸۱ میلادی در حمله هوایی نیروهای ارتش صهیونیستی بطور کامل نابود شد.
این ژنرال صهیونیست اذعان کرده که برنامه هسته‌ای ایران پراکنده و بسیار محفوظ ‌است.
سخنان یادلین در حالی است که رژیم صهیونیستی با هدف تحت الشعاع قراردادن روند رو به جلو مذاکرات هسته ای در وین برای رفع تحریم های آمریکا ، دست به خرابکاری و تروریسم هسته ای علیه تاسیسات نطنز زده است.
هفته گذشته عوامل رژیم صهیونیستی با اقدامی تروریستی و خرابکاری در تاسیسات هسته ای نظنز، سعی در متوقف کردن آن را داشتند اما نتیجه این اقدام تروریستی آغاز غنی سازی ۶۰ درصد از سوی ایران بود که آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز آن را تایید کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید