اکبر عبدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ضمن تبریک پیروزی استقلال برابر الاهلی عربستان گفت: امیدوارم که همیشه اینطور در تمامی مسابقات بدرخشید بلکه قرمزها (طرفداران پرسپولیس) کمتر به ما مَتَلک بگویند!

خوشحالی اکبر عبدی از برد پرگل استقلال مقابل الاهلی

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، استقلال در اولین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، هفته گذشته برابر الاهلی عربستان قرار گرفت و به برتری پرگل ۵ - ۲ دست پیدا کرد.

در میان استقبال گسترده هواداران از نتیجه فرهاد مجیدی و شاگردانش در اولین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اکبر عبدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یکی از چهره‌های شناخته شده‌ای است که با انتشار پیامی این موفقیت را تبریک گفته و برای آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد. عبدی اصولا با فوتبال کاری نداشت اما این برد برای او بسیار شیرین بود. بخش هایی از حرف های تازه این بازیگر سینما را بخوانید:

*به نوبه خودم این موفقیت بسیار بسیار چشمگیر را به همه عوامل محترم استقلال از جمله کادرفنی و تک تک بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم که همیشه اینطور در تمامی مسابقات بدرخشید بلکه قرمزها (طرفداران پرسپولیس) کمتر به ما مَتَلک بگویند، یکی از آنها هم داماد خودم است.

*البته پنالتی که بیرانوند در جام جهانی گرفت خالی از لطف نبود؛ به خاطر پنالتی که از آن آقای پرتغالی (رونالدو) گرفت، من دامادم را بخشیدم.

*اگر به شما چیزی می‌گویند به شما نمی‌رسد و به ما بی تربیتی می‌کنند (اشاره به توهین‌ها در فضای مجازی) هیچ وقت به دل نگیرید چرا که ما مثل سنگ جلوی شما ایستادیم و مثل توپ پشت شما هستیم و فقط گل بزنید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید