از دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شده است.

بررسی وضعیت استخراج رمزارزها در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۲۵ نماینده آغاز شد. 

ادامه بررسی لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۱۴ قانون صدور چک، رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در لایحه اصلاح ماده ۱ قانون پولی و بانکی کشور و بررسی لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین ایران و برزیل و همچنین لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و برزیل و لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب از دیگر موارد کاری امروز مجلس است.

انتخاب یک نفر از اعضاء هیأت رئیسه مجلس با معرفی هیأت رئیسه مجلس جهت عضویت در هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد آن مرکز در مجلس یازدهم، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی و گزارش دیگر این کمیسیون در خصوص بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور نیز در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید