اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل الریان قطر گفت: برای من قابل پیش‌بینی بود که پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود و این موضوع در بازی دوم در مقایسه با دیدار اول تیم در این رقابت‌ها کاملا مشهود بود.

گلزنی در دقایق اول ادامه بازی را برای پرسپولیس راحت‌تر کرد / کادرفنی از نفرات تیمش روی نیمکت به بهترین شکل ممکن بهره گرفت

به گزارش سلام نو، اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرگل پرسپولیس برابر الریان قطر اظهار داشت: نتیجه ای که بچه ها در این دیدار کسب کردند فوق العاده بود و بهترین از این نمی شد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص روند کاری این تیم برابر الریان قطر گفت: پرسپولیس در این دیدار، دو نیمه متفاوت را از خود به نمایش گذاشت و توانست در نهایت با نتیجه ای خوب این دیدار را به پایان برساند. در نیمه اول پرسپولیس در حالی که هنوز زمان زیادی از شروع بازی نگذشته بود، روی ضربه ایستگاهی و غافلگیری دروازه را باز شده دید و با شکست به رختکن رفت. در نیمه اول اگرچه پرسپولیس بیشتر از حریفش صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست از این برتری اش به نحو احسن استفاده کند و با باخت نیمه را به پایان رساند اما نیمه دوم شاهد اتفاق بسیار خوب و مهمی برای پرسپولیس بودیم و بچه ها با بازی رو به جلو و حساب شده موفق شدند در بهترین زمان ممکن به دو گل برسند و به نوعی شیرازه حریف را از هم بپاشند. گلزنی پرسپولیس در دقایق اول علاوه بر ایجاد شوک مثبت برای شاگردان یحیی، ادامه بازی را برای پرسپولیس راحت تر کرد چرا که هرچه قدر زمان دیرتری به گل تساوی و پیروزی می رسیدیم شرایط سخت تر می شد و دو گل دقایق اول این فرصت را برای پرسپولیس ایجاد کرد تابا روحیه بهتر از حریف برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کنند. اگرچه فقط ۳ گل در این دیدار برای پرسپولیس به ثبت رسید اما باید بگویم این تیم توان زدن گل های بیشتری را هم در این دیدار داشت. 

او با تاکید بر روند رو به رشد پرسپولیس در این تورنمنت گفت: برای من قابل پیش بینی بود که پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود و این موضوع در بازی دوم در مقایسه با دیدار اول تیم در این رقابت ها کاملا مشهود بود. ضمن اینکه باید به این موضوع اشاره کنم که در این دو بازی کادر فنی بهترین اقدام را داشت و از نفرات تیمش روی نیمکت به بهترین شکل و زمان ممکن بهره گرفت تا هم به نیمکت نشین ها روحیه و انگیزه بدهد و هم این که مشکل خستگی یا مصدومیت ناشی از فشار بالای بازی ها گریبان این تیم را نگیرد. 

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص بازی بعدی این تیم برابر گوای هند تصریح کرد: به اعتقاد من نباید این تیم را دست کم گرفت. با توجه به کسب دو تساوی در دو بازی اخیر این تیم و این موضوع که تیم کشور میزبان در خطر حذف است، بدون شک برای پیروزی روبروی پرسپولیس قرار می گیرد که این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس محسوب می شود تا سومین پیروزی آسیایی اش را جشن بگیرد. 

حلالی درمورد آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود پیش بینی من این است که پرسپولیس بدون دردسر از گروهش صعود می‌کند و با اقتدار تا مراحل پایانی پیش می رود. 

حلالی که سابقه بازی در تراکتور را نیز در کارنامه خود دارد درمورد عملکرد شاگردان خطیبی در دو بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتور در بازی اول شروع خوبی را داشت اما پس به ثمر رساندن دو گل بدجوری غافلگیر شد و تا آستانه شکست هم پیش رفت که خوشبختانه موفق شد از این اتفاق برابر پاختاکور جلوگیری کند. اگر این تیم می توانست برابر الشارجه به پیروزی برسد شرایطش خوب می شد اما این اتفاق رخ نداد. به هر صورت این تیم بازیکنان خوب و باتجربه و تاثیرگذاری دارد که می توانند در بازی های بعدی معادلات این گروه را به نفع خودشان تغییر دهند.

او در پایان تاکید کرد: رسول خطیبی مربی خوبی است و باید به او زمان داده شود تا روی تیمش و توانایی هایش تسلط بیشتری داشته باشد و بتواند تراکتور را به مراحل بالاتر در این جام برساند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید