دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر آخرین آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در این استان تا ۲۸ فروردین را اعلام کرد.

آخرین وضعیت کرونا در بوشهر/ افزایش بستری‌ها به ۴۴۲ نفر

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سعید کشمیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۶  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا امروز، ۴۴۲ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۹۵ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۰ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۵۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز چهار مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، دو آقا با ۹۴  و ۶۷ سال سن با سابقه بیماری دیابت و فشار خون و دو خانم با ۹۰ و ۵۳ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای کلیوی، قلبی، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تاکنون  ۹۴۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۰هزار و ۳۹۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری اظهار کرد: همچنان تعداد موارد مبتلا و بستری در استان بوشهر روند رو به رشد و افزایشی می‌باشد، که برای پایان این دوره از بیماری نیاز به همراهی آحاد مردم است.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید