امروزه با توجه به وضعیت نامناسب استخدامی انتخاب شغل یکی از بزرگترین دغدغه های افراد است. ورود به برخی از مشاغل پردرآمد سخت بوده و نیاز به سرمایه بالایی دارد. اما در مقابل هستند بسیاری از کسب و کارهایی که برای ورود به آنها نیاز به سرمایه بالایی نبوده و می توانید با یک سرمایه ۱۰ میلیون تومانی وارد بازار کار آنها شوید.

معرفی ۳ شغل پردرآمدی که با سرمایه خیلی کم می توانید راه اندازی کنید

بنابراین اگر نگران آینده شغلی خود هستید و به دنبال راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه اندک و سود بالا هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با سه شغل پردرآمد که ورود به آنها نیاز به سرمایه بالایی ندارد، آشنا کنیم.

معرفی ۳ شغل پردرآمدی که با سرمایه خیلی کم می توانید راه اندازی کنید

۱-شغل تعمیرات لوازم خانگی

این کسب و کار از جمله مشاغلی است که نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز از بازارکار خوبی برخوردار می باشد. ورود به بازار کار این شغل نیاز به سرمایه بالایی ندارد و تنها کافیست با مهارت های لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات لوازم خانگی آشنا باشید و ابزارها و تجهیزات لازم این کار را در اختیار داشته باشید.

برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این حرفه می توانید بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی را شناسایی کرده و در دوره تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنید. امروزه آموزشگاه های متعددی این دوره را برگزار کرده و آموزش های لازم برای تعمیرات لوازم خانگی را به افراد می دهند.

پس از یادگیری این حرفه حالا نوبت کسب تجربه و مشتری است. توصیه می کنیم مدت زمان کوتاه ۳ ماهه را در یک مرکز تعمیر لوازم خانگی کار کرده و به کسب تجربه بپردازید. پس از آن به راحتی می توانید به کسب درآمد بپردازید.

امروزه سایت های بسیاری با ارائه خدمات آنلاین تعمیرات لوازم خانگی راه درآمدزایی از این شغل را هموارتر کرده اند. بنابراین اگر سرمایه لازم برای تاسیس مغازه را ندارید نگران نباشید. در این سایت ها ثبت نام کرده و به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

همکاری و تعامل با فروشندگان قطعات لوازم خانگی، فروشندگان تعمیرات لوازم خانگی از دیگر روش هایی است که از طریق آن می توانید به درآمدزایی از این شغل بپردازید.

معرفی ۳ شغل پردرآمدی که با سرمایه خیلی کم می توانید راه اندازی کنید

۲-شغل تعمیرات موبایل

اگر از علاقه مندان به موبایل هستید باید بگوییم شغل تعمیرات موبایل از دیگر مشاغل و کسب و کارهایی است که با یک سرمایه ناچیز می توانید وارد بازار کار آن شوید و به درآمدزایی بپردازید.

مهم ترین فاکتور برای ورود به این شغل مهارت است، مهارت در تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات مربوط به نرم افزار و سخت افزار موبایل های اندروید و آیفون. همانطور که می دانید با سرعت بالا پیشرفت تکنولوژی امروزه روز به روز مدل های جدیدی از موبایل وارد بازار می شود. شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مدل های جدید و قدیمی موبایل آشنا باشید.

با شرکت در دوره تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر و تخصصی به صورت اصولی با تعمیر و عیب یابی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آشنا می شوید. به دلیل تخصصی بودن اموزش ها پس از پایان یافتن دوره می توانید انواع مدل های جدید و قدیمی موبایل را عیب یابی و تعمیر کنید.

خوشبختانه برای تعمیرات موبایل نیازی به اجاره یک مغازه بزرگ نیست، می توانید با اجاره زیر پله نیز کار خود را انجام دهید. همچنین می توانید در یک فروشگاه موبایل و تجهیزات یک میز اجاره کنید و مشغول فعالیت شوید.

ثبت نام در کسب و کارهای آنلاین، ثبت آگهی در دیوار و شیپور از دیگر روش هایی است که از طریق آن می توانید به جذب مشتری از این شغل داشته باشید.

در رابطه با میزان درآمد تعمیرات موبایل باید بگوییم که امروزه متخصصان حرفه ای این کسب و کار درآمدی برابر با ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان از این شغل کسب می کنند.

معرفی ۳ شغل پردرآمدی که با سرمایه خیلی کم می توانید راه اندازی کنید

۳-شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی

اگر از علاقه مندان به برق و الکترونیک هستید و می خواهید شغلی تخصصی، پولساز و مهارت محور داشته باشید، این کسب و کار از بهترین مشاغل حوزه برق و الکترونیک می باشد. 

تعمیرکار برد الکترونیکی شخصی است که با قطعات قرار گرفته بر روی برد، انواع برد، نحوه مونتاژ برد، عیب یابی، تعویض قطعات قرار گرفته بر روی برد آشنا بوده و می تواند انواع بردهای الکترونیکی را عیب یابی و تعمیر نماید.

همانطور که می دانید امروزه بردهای الکترونیکی در تمامی لوازم  الکترونیک، موبایل، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، دستگاه های صنعتی، آسانسور و غیره استفاده می شود. اهمیت برد الکترونیکی باعث شده تا در صورتی خرابی آن افراد به سرعت به دنبال تعمیر آن باشند، این موضوع شغل تعمیرات برد الکترونیکی را به یک شغل عالی و آینده دار تبدیل کرده است.

برای یادگیری مهارت های این شغل، روش های گوناگونی وجود دارد اما بهترین راه یادگیری شناسایی آموزشگاهی معتبر و شرکت در دوره آموزش تعمیرات برد آن است.

در دوره های آموزشی به صورت عملی می توانید بر روی بردهای الکترونیکی کار کنید و بدین ترتیب با صفر تا صد مهارت های این شغل آشنا شوید.

از آنجایی که تعمیرات برد امری تخصصی است، تعداد تعمیرکاران ماهر در این رشته اندک بوده، این موضوع شغل تعمیرات برد را به یک حرفه عالی تبدیل کرده است.

آموزشگاه فنی برق، بهترین مجتمع فنی در تهران

آموزشگاه فنی برق از معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و در کارگاه های مجهز دوره های آموزشی برق و الکترونیک را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

این آموزشگاه برای یادگیری هر چه بیشتر کارآموزان کارگاه آموزشی خود را مجهز به ابزارها و تجهیزات لازم کرده و فرصت کار عملی و تمرین حین آموزش را برای کارآموزان فراهم نموده است.

هدف اصلی مجتمع فنی برق از برگزاری دوره های خود، تربیت کارآموزانی حرفه ای برای ورود موفق به بازار کار است. لذا کارآموزان در این مجتمع تا زمانی که به طور کامل سرفصل های دوره را یاد نگیرند فارغ التحصیل نخواهند شد. در صورت عدم یادگیری مباحث می توانند به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشگاه ثبت نام کنند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، پشتیبانی پس از دوره ، مشاوره بازاریابی، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این مرکز آموزشی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید