«محمد دیشان» نوجوان ۱۶ ساله هندوستانی که برای گرفتن عکس سلفی روی واگن قطار در جنوب ایالت کارناتاکا هند رفته بود، دچار برق گرفتگی شد.

اقدام مرگبار نوجوان هندی برای گرفتن عکس سلفی بر روی قطار! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوجوان ۱۶ ساله هندوستانی که برای گرفتن عکس سلفی به روی واگن یک قطار پریده بود هرگز فکر نمی‌کرد که حادثه‌ای وحشتناک را تجربه کند. این نوجوان که برای تهیه عکس سلفی به روی یک قطار باری در حال حرکت پریده بود دچار برق گرفتگی شد. این اتفاق در جنوب ایالت کارناتاکا هند رخ داد. رسانه‌های محلی هند وضعیت این نوجوان را وخیم گزارش کرده اند.

بنا به این گزارش این پسر نوجوان روز چهارشنبه پس از رسیدن به ریل قطار در «مانگالور» یک قطار باری را مشاهده کرد و تصمیم گرفت تا برای تهیه عکس سلفی روی آن سوار شود. او هنگامی که برای گرفتن عکس سلفی روی واگن ایستاده بود سرش با کابل ولتاژ برق قوی برخورد و او دچار برق گرفتگی شد. برخورد سر این نوجوان با کابل برق ۲۵ هزار ولتی موجب پرتاب وی به داخل ریل قطار شد.

قربانی که هویتش «محمد دیشان» اعلام شده بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. این پسر دچار سوختگی ۵۰ درصد شده. پلیس هند سرگرم تحقیقات درباره این حادثه است.

عکس سلفی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید