عصر سه‌شنبه ۲۴فروردین، گزارش مرگ یک راننده تاکسی ۶۲ ساله در ترمینال جنوب به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد.

درگیری مرگبار در جنوب تهران/ راننده تاکسی ۶۲ ساله به قتل رسید

به گزارش سلام نو، روزنامه همشهری نوشت: وقتی یکی از راننده‌ها بدون نوبت اقدام به سوار کردن مسافر کرد، بین او و بقیه راننده‌های مسافرکش دعوای شدیدی شکل گرفت که پایان مرگباری داشت.عصر سه‌شنبه ۲۴فروردین، مأموران کلانتری۲۰۸ ترمینال جنوب با قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران تماس گرفتند تا گزارش مرگ مردی ۶۲ساله را در جریان یک درگیری به او اعلام کنند. با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات این حادثه آغاز و مشخص شد که متوفی راننده مسافرکش است و در ترمینال جنوب کار می‌کرده است. او مردی بازنشسته بود و در یکی از خط‌های مسافربری ترمینال، مسافرکشی می‌کرد.

وی روز حادثه بر سر سوار کردن مسافر با راننده‌ای جوان که حدودا ۳۷ساله بود درگیر شده و وقتی درگیری بالا گرفت راننده جوان با آرنج ضربه‌ای به قفسه سینه این مرد ۶۲ساله زده بود. همین باعث شده بود تا حال وی بد شده و از هوش برود. شاهدان نیز با دیدن این صحنه اورژانس را خبر کرده بودند اما او هنگام انتقام به بیمارستان فوت شده بود.

ماموران در ادامه به تحقیق درباره دلیل شروع این درگیری پرداختند. به‌گفته شاهدان، متوفی راننده قدیمی خط و در آنجا پیشکسوت بوده است. او روز حادثه اقدام به سوار کردن مسافر کرد که راننده جوان و چند نفر دیگر به او اعتراض کردند و گفتند که چرا بدون نوبت مسافر سوار کرده است. همین آغاز درگیری‌ای بود که با مرگ راننده قدیمی پایان یافت.

با این اطلاعات بازپرس جنایی دستور بازداشت راننده جوان را صادر کرد. وی بازداشت شده و بازپرس جنایی تهران دستور تحقیق از متهم، تحقیقات بیشتر از شاهدان درگیری و همچنین بررسی‌های دقیق پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و اینکه ضربه متهم به مقتول تا چه حد در مرگ او دخیل بوده را صادر کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید