روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجا از شناسایی ۹۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

مجموع فوتی‌های کرونا در زنجان به ۱۲۴۷نفر رسید

به گزارش سلام نو و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار امروز (۲۷ فروردین‌ماه) بیماری کرونا در استان زنجان، با آغاز پیک چهارم بیماری در استان و افزایش شدید بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا، شهروندان زنجانی باید برای حفظ سلامت خود و عزیزان‌شان از ماسک استفاده کنند و از شرکت در تجمعات بپرهیزند.

در حال حاضر ۸۳۴ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۵۰ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۸ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است و از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۵۸ هزار و ۷۵۳ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۲ هزار و ۷۱۹ مورد و موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۷۷۱۱ مورد بوده است.

همچنین مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۶۲۰۱ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۶۶ هزار و ۴۶۴ مورد بوده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۲۴۷ نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان نیز ۵ نفر بوده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید