میمون بازیگوش پس از قاپیدن تلفن همراه از صاحبش با دریافت یک بسته بیسکویت حاضر به پس دادن آن شد.

اقدام جالب میمون برای پس دادن موبایل/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، میمون‌ها به عنوان حیواناتی بازیگوش و عاشق شیطنت شناخته می‌شوند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق هند رخ داد دلیل خوبی برای این ادعا به شمار می‌رود.

در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ تبدیل شده، یک میمون پس از قاپیدن تلفن همراه دو پسر نوجوان اقدام به فرار کرده و سپس گوشی آن‌ها را در قبال گرفتن یک بسته بیسکویت به پایین پرت می‌کند.

میمونی که صاحبان موبایل را فریب داد

در ابتدای این ویدئو این میمون در حالی که با قاپیدن موبایل به بالای پشت بام یک خانه رفته و مشغول بازی با آن است دیده می‌شود. دو پسر نوجوان که دسترسی شان به میمون برای گرفتن موبایل را کمی غیرممکن می‌ بینند تصمیم می‌گیرند تا با دادن یک بسته بیسکویت این حیوان را فریب دهند.

پرتاب موبایل از پشت بام توسط میمون

در ابتدا این ایده موفق به نظر می‌رسد؛ میمون اقدام به گرفتن بسته بیسکویت در هوا کرده، اما در ادامه در اقدامی پیش بینی نشده تلفن همراه را به پایین پرتاب می‌کند.

هنوز مشخص نیست آیا این تلفن همراه پس از پرتاب شدن توسط میمون از پشت بام ساختمان سالم مانده است، اما در این ویدئو، این میمون را پس از انجام این معامله راضی نشان داده شده است و این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک تبدیل به ویدئویی داغ شد و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید