ابراهیم خرم فرماندار زرین دشت از کشف ۳۷ تن سیمان احتکار شده در سه انبار این شهر توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی‌های میدانی خبر داد.

کشف ۳۷ تن سیمان احتکار شده در سه انبار

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، با کمبود سیمان در سطح کشور و به تبع آن در شهرستانها موجی از نارضایتی مردم در خصوص این کالای پرمصرف در عرصه ساخت و ساز به وجود آمده است. حتی افزایش قیمت سیمان هم نتوانسته است تقاضا را کمتر و این کمبود را رفع کند.

در همین راستا بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت زرین دشت در بازرسی‌های میدانی از اصناف ۳ انبار سیمان احتکار شده به مقدار ۳۷ تن کشف کردند.

فرماندار زرین دشت در این رابطه گفت: در راستای مقابله با گران فروشی و احتکار سیمان در شهرستان زرین دشت در پی گزارش‌های دریافتی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف این شهرستان مبنی بر نگهداری مقدار زیادی سیمان در ۳ واحد انبار دپوی سیمان در این شهرستان، موضوع در دستور کار واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

ابراهیم خرم افزود: پس از بررسی‌ها با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی شهرستان، از ۳ انبار ۳۷ تن سیمان احتکار شده کشف شد.

وی ادامه داد: پرونده افراد متخلف پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرین دشت بیان کرد: واحدهای بازرسی و نظارت این شهرستان به صورت مستمر بر فعالیت کلیه اصناف نظارت دارند.

خرم اظهار کرد: از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تخطی از قانون مراتب را با پلیس ۱۱۰ و یا شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید