سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم مرغ احتکار شده در بازرسی از انبار یک کشتارگاه در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن مرغ احتکار شده از کشتارگاهی در گیلان

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" در گفت‌وگویی به شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در پی در یافت خبر احتکار مرغ در انبار یکی از کشتارگاه‌های در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه با هدف انتقال و توزیع آن در خارج از استان گیلان با قیمت بالاتر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع طی هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، صمت و دامپزشکی به آدرس مورد نظر اعزام و ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم مرغ احتکاری را در بازرسی از یکی از انبارهای این کشتارگاه کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم ۵۲ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی بیان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۶۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با محتکران و جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی است و پلیس با هرگونه اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید