مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی ۲۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون هزار و ۵۷۲ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

شناسایی ۲۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه | مجموع فوتی‌های کرونا در کرمانشاه به ۱۵۷۲ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته هر شش دقیقه یک نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا بستری شد.

مهدی محمدی با اشاره به بستری های کرونا در استان گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲۲۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و این یعنی هر شش دقیقه یک مورد بستری داشته ایم.

وی افزود: در حال حاضر تعداد بستری های حال حاضر مراکز درمانی استان به ۷۸۲ نفر رسیده که از این تعداد ۱۴۳ نفر در بخش های ویژه بستری هستند.

محمدی گفت: هم اکنون حال ۲۳ نفر از بیماران بستری در بخش های ویژه وخیم است.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تاکنون ۳۱ هزار و ۱۵۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

محمدی گفت: بیشترین بیماران بستری مربوط به شهرستان های سنقر و کلیایی با ۷۱ مورد بستری و اسلام آبادغرب با ۵۶ مورد بستری است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از جان باختن ۹ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد وافزود: با این تعداد شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۵۷۲ نفر رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید