سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلو مرفین و هروئین توسط مامورین در این استان خبر داد.

کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلو مرفین و هروئین و توقیف سه کامیون کشنده در اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «خراسان جنوبی» و «قم» با انجام اقداماتی اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در محورهای شرقی استان اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: یک تیم از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر «اصفهان» و شهرستان «اردستان»نیز بلافاصله وارد عمل شدند و ۳ کامیون کشنده متعلق به سوداگران مرگ را در محور ترانزیت «اردستان» شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این کامیون‌ها راه پاکن و فاقد مواد مخدر بود ادامه داد: در بازرسی از ۲ خودروی دیگر ۲ تن و ۲۰۰ کیلو مرفین و هروئین که در کف اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

میرحیدری اظهار داشت: در این عملیات یک باند مخوف و پیچیده قاچاقچی مواد مخدر منهدم، ۳ کامیون کشنده توقیف و ۳ سوداگر حرفه ای مرگ نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مواد مخدر یک بلای خانمان‌سوز است که جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داده خاطرنشان کرد: امید است خانواده‌ها نظارت بیشتری بر فرزندان و جوانان خود داشته باشند و نیروی انتظامی نیز در این مسیر مصمم ایستاده و قاطعانه با سوداگران مرگ مقابله می کند بطوریکه این نیرو هرساله شهدایی زیادی را در این راه تقدیم کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید