یوتیوبر معروف «جیمی دونالدسون» با یک ویدئوی چالش برانگیز به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

خوابیدن در وان پُر از مار برای ۱۰ هزار دلار!/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، یوتیوبر معروف «جیمی دونالدسون»، که در یوتیوب با نام Mr Beast شناخته می‌شود بار دیگر با یک ویدئوی چالش برانگیز به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. دونالدسون در این چالش جدید اقدام به خواباندن یکی از دوستانش در یک وان پر از مار کرد.

او در این ویدئو از سه دوستش درخواست کرد تا در ازای خوابیدن در این وان مبلغ ۱۰ هزار دلار دریافت کنند. او خطاب به دوستانش گفت در صورتی که آن‌ها در این وان پر از مار بخوابند مبلغ ۱۰ هزار دلار به آن‌ها پرداخت خواهد کرد. دونالدسون ۲۲ ساله این ویدئو را روز یکشنبه در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. در این ویدئو صدای او شنیده می‌شود که خطاب به دوستانش می‌گوید: «آیا حاضرید در ازای دریافت ۱۰ هزار دلار روی یک وان پر از مار بنشینید؟ در ادامه این ویدئو در حالی که یکی از دوستان دونالدسون در وان پر از مار خوابیده دیده می شود.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۲۷ میلیون بیننده داشته و هزاران لایک دریافت کرده است. یکی از کاربران پس از دیدن این ویدئو نوشت: «تو یک آدم فوق العاده ای.»

گفتنی است؛ دونالدسون که اکنون بیش از ۵۹ میلیون دنبال کننده دارد اولین بار در سال ۲۰۱۷ و با انتشار ویدئویی با عنوان «من تا ۱۰۰ هزار شمردم» به معروفیت دست یافت. این ویدئوی او بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده داشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید