آتیلا حجازی، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شنیده‌ام که فرهاد (مجیدی) نظم و انضباط خاصی در تیم حکمفرما کرده است. امیدوارم اجازه دهند او کارش را انجام دهد.

فکر نمی‌کنم استقلال با این نفرات کار چندان سختی در آسیا داشته باشد /  اجازه دهند استقلال به فکر قهرمانی باشد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، آتیلا حجازی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با الاهلی عربستان، اظهار داشت: شرایط استقلال منهای بازی با پیکان که جالب نبود، خوب است. استقلال با حضور فرهاد مجیدی ثبات و آرامشی پیدا کرده که این آرامش در لیگ قهرمانان آسیا مهم است. می‌دانیم مسابقات آسیایی با داخلی تفاوت دارد. استقلال تیم خوبی برای لیگ قهرمانان آسیا دارد که در آن نیروهای جوان و باتجربه دیده می‌شوند. فکر نمی‌کنم استقلال با این نفرات کار چندان سختی در آسیا داشته باشد.

وی در مورد اینکه برخی‌ها گروه استقلال را گروه مرگ می‌نامند، تصریح کرد: الشرطه عراق را نباید جزو تیم‌های قدرتمند نامید. الدحیل قطر و الاهلی عربستان تیم‌های خوبی هستند اما نباید فراموش کرد استقلال تیم کوچکی در آسیا نیست و تیم‌ها روی این تیم حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. اتفاقات برای تیم‌های دیگر با توجه به قدرتمندی استقلال، می‌تواند سخت باشد. استقلال عقبه بهتری نسبت به همه تیم‌ها دارد. تیمی که می‌خواهد داعیه قهرمانی در آسیا را داشته باشد، نباید به گروه مرگ و سخت بودن بازی‌ها فکر کند. اینکه از روز اول بگوییم گروه مرگ است، اعتقادی به آن ندارم. استقلال با توجه به پتانسیلی که دارد، می‌تواند از گروهش صعود کند. 

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اشاره‌ای به حضور مجیدی در استقلال کرد و گفت: شنیده‌ام که فرهاد (مجیدی) نظم و انضباط خاصی در تیم حکمفرما کرده است. امیدوارم اجازه دهند او کارش را انجام دهد. در استقلال وقتی این تیم سه بازی نتیجه نگیرد، وارد حاشیه شده و بحث‌های مدیریتی و جانبی پیش می‌آید. امیدوارم دیگر این مسائل نباشد و اجازه دهند استقلال به فکر قهرمانی باشد. 

حجازی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال به نسبت تیم‌های دیگر واقعا مهره زیاد دارد و فکر نکنم دغدغه حضور در سه جام پیش‌رو را داشته باشد. اگر مشکل مصدومیت برای بازیکنان پیش نیاید، این تیم می‌تواند با نفراتی که در اختیار دارد، نتایج خوبی کسب کند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید