بنابر اعلام مسئولان برگزاری بازار فیلم جشنواره کن، این رویداد مجازی در اواخر ماه ژوئن سال جاری برگزار خواهد شد.

تغییر مجدد تاریخ برگزاری جشنواره فیلم کن

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از ورایتی نوشت: بازار فیلم امسال جشنواره کن (Marché du Film) که از مهمترین رویدادهای سینمایی جهان در حوزه عرضه، معرفی و بازاریابی آثار سینمایی است قرار بود از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ می (۳ تا ۷ خرداد) از طریق پلتفورم آنلاین «Marchedufilm.com» برگزار شود اما برگزاری آن براساس تغییرات جدید به ۲۱ تا ۲۵ ژوئن (۳۱ خرداد تا چهارم تیر) موکول شده است. 

این تغییر تاریخ با توجه به درخواست اکثریت بیش از ۷۰۰ کمپانی فروش ایجاد شده است و تیم برگزاری بازار فیلم کن نیز در بیانیه ای پاسخ به نیازهای صنعت سینما را یکی از ارزش های کلیدی خود معرفی کرد. 

پس از برگزاری مجازی بازار فیلم کن که به پیش نمایش آثار سینمایی اختصاص داد، بازار حضوری جشنواره فیلم کن نیز قرار است همزمان با برگزاری جشنواره در ماه جولای برپا شود. 

جشنواره فیلم کن سال گذشته به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و امسال ابتدا قرار بود در تاریخ اصلی ۱۱ تا ۲۲ می (۲۱ اردیبهشت تا اول خرداد) برپا شود اما در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که امسال نیز با حدود دو ماه تاخیر و از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) برگزار شود و «اسپایک لی» کارگردان آمریکایی ریاست هیات داوران بخش رقابتی را بر عهده خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید