۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 55241505

حشمت بهمنی فرماندار ازنا گفت: نوزاد یک ماهه که در بیمارستان امام علی(ع) بستری بود به علت وخامت حال به خرم‌آباد منتقل شد اما جان باخت.

مرگ نوزاد یک ماهه خرم آبادی با کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حشمت بهمنی، اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر، نوزاد یک‌ماهه ازنایی که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا بود، جان باخت.

وی ادامه داد: این نوزاد در بیمارستان امام علی(ع) ازنا بستری بود و به علت وخامت اوضاع به خرم‌آباد منتقل شد اما به سبب گسترش بیماری فوت کرد.

بهمنی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان ازنا قرمز است، اضافه کرد: کرونا نشان داده که سن و سال نمی‌شناسد و همه‌گیری آن بیشتر شده است.

فرماندار ازنا با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدی در این شهرستان تصریح کرد: از اواسط هفته ادارات، بانک‌ها و اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند و با کسانی که محدودیت‌ها را رعایت نکند، مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به صورت شیفت‌بندی فعالیت کنند و تعطیل نیستند، افزود: همچنین همه گروه‌های شغلی به استثنای گروه اول در این ایام حق فعالیت ندارند.

بهمنی گفت: در بحث ترددهای شهری و روستایی هم سخت‌گیری‌هایی اجرا می‌شود و همچنین از برگزاری هرگونه مراسم و تجمع جلوگیری می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید