عضو علمی ستاد ملی مقابله با بیان اینکه کرونا درباره آخرین وضعیت کرونا در تهران گفت: تعداد مبتلایان افزایش یافته است و برای کنترل بیماری به ۵ تا ۷ روز قرنطینه کامل نیاز است.

 وضعیت کرونا در تهران فاجعه است/ تعداد مبتلایان به شکل وحشتناکی زیاد است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مینو محرز عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد وضعیت کرونایی تهران اظهار کرد: تعداد مبتلایان به شکل وحشتناکی زیاد است و تخت برای بستری بیماران جدید وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه کرونا وضعیت کرونا در تهران فاجعه است،گفت:در حال حاضر مردم، خانوادگی به کرونا مبتلا می‌شوند و ابتلا به نوع شدید بیماری هم نسبت به قبل رشد چشم‌گیری داشته است.

عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: متأسفانه در موج چهارم سوش غالب کرونای انگلیسی بوده که تفاوت آن با کرونای دیگر در قدرت سرایت بسیار بالا و بروز علائم شدیدتر است، به عنوان مثال گرفتاری ریه خیلی بیشتر رخ می‌دهد.

محرز بیان کرد: با وجود اینکه از تعطیلی‌های عید برای قرنطینه استفاده نشد اما ماه رمضان به دلیل در خانه ماندن خیلی از مردم، فرصت مناسبی است.

وی تصریح کرد:برای گذر از شرایط فعلی حداقل به ۵ تا ۷ روز قرنطینه واقعی نیاز است و باید همه اماکن تعطیل شود به طوری که لازم نباشد مردم برای رفت و آمد از مترو و اتوبوس استفاده کنند.

عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: متأسفانه محدودیت‌های فعلی هم به شکل ناقص اجرا می‌شود چون بازرسی و پیگیری رعایت پروتکل‌ها به خوبی انجام نمی‌گیرد، مثلاً شاهد مغازه‌هایی با کرکره‌های نیمه باز هستیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید