پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت آبی پوشان در آستانه لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال این پتانسیل را دارد تا به مرحله حذفی برسد.

 استقلال می‌تواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مهدی پاشازاده روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم که بتواند نتایج لازم را جهت موفقیت گرفته و بتواند در اولین گام از گروهش صعود کند چرا که از دید من حضور در مرحله حذفی دور از دسترس نیست.

وی افزود: حضور در یک تورنمنت با بازی‌هایی مانند لیگ برتر متفاوت است و باید صددرصد تمرکز تیم روی مسابقات باشد. با این حال تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است و بازیکنان خوبی هم در استقلال فعلی حضور دارند و امیدوارم که بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اولین بازی هر تورنمنت از اهمیت بالایی برخوردار است. استقلال اگر در دیدار اول خود مقابل الاهلی عربستان به برتری برسد با روحیه مضاعفی این بازی‌ها را ادامه خواهد داد.  به همین خاطر استقلال به نظر من باید بازی اولش را ببرد تا بتواند در ادامه راه نیز موفق عمل کند.

وی  ضمن اشاره به تیم‌های حاضر در این گروه تصریح کرد: در این بازی‌ها حریف آسانی وجود ندارد و به نظر من هر چهار تیم از شانس بالایی برای صعود برخوردار هستند. نباید در طول بازی‌ها هیچ حریفی را دست کم گرفت و امیدوارم در پایان این استقلال باشد که به عنوان سرگروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کند.

پاشازاده تصریح کرد: از زمانی که مسابقات در نسخه جدید برگزار می‌شود، شرایط متفاوت شده است. در چنین اوضاعی باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا به هر نحوی از مسابقاتمان امتیاز لازم را بگیریم. در این شرایط بهتر است بازی به بازی پیش رویم تا تمرکزمان بهتر حفظ شود.

وی در مورد شانس صعود استقلال به مرحله حذفی تصریح کرد: گفتم که هیچ رقیبی در این گروه آسان نیست و هر تیمی بهتر بتواند تمرکزش را حفظ کند، می‌تواند در این بازی‌ها به موفقیت برسد. استقلال شانس صعود از گروهش را دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید