حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان گفت:: یکی از افتخارات دولت ما تحول و انقلابی است که در زمینه ارتباطات و اقتصاد دانش بنیان به وجود آمد.

روحانی: با دولت الکترونیک رفاهی ایجاد شد که به نفع همه مردم است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشست مدیران شبکه های ارتباطات و دانش بنیان اظهار کرد: یکی از افتخارات ما در دولت یازدهم و دوازدهم مسئله تحول و انقلابی است که در زمینه ارتباطات و اقتصاد دانش بنیان به وجود آمد؛ دولت الکترونیک از یک سمت، شبکه ملی اطلاعات از سمت دیگر و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از طرف دیگر.

وی افزود: امروز در جامعه شاهد هستیم که بسیاری از کارهایی که لازم بود با صرف وقت فراوان انجام شود، این خدمت را در خانه خود دریافت می‌کنند. بنابراین با دولت الکترونیک رفاهی ایجاد شده است که این رفاه می تواند به نفع همه مردم باشد البته بعضی‌ها فکر می‌کنند که زندگی بهتر با اسلام در تضاد است و آدم باید همیشه زاهد و در فشار باشد و زندگی بسیار سطح پایین داشته باشد.

رییس جمهوری با بیان این در زمینه ارتباطات تحول بزرگی در کشور رخ داد، گفت: البته اختلاف نظرهایی وجود داشت مبنی براینکه اگر ما وارد این فضا و انقلاب شویم، خطراتی دارد. به هر حال فضای الکترونیکی و دیجیتال یک فضای نو و تحول بزرگ است.

 روحانی اظهار کرد: به هر حال در هر تحول و انقلاب خطراتی وجود دارد. وقتی شما یک اتومبیل پرسرعت داشته باشید همانطور که شما را سریعتر به مقصد می رساند ممکن است خطراتی هم داشته باشد. بنابراین ما باید مراقبت و راهبری کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید