در این مطلب با غذاهایی آشنا می شوید که خوردن آن‌ها از مرگ موش هم خطرناک‌تر است و به شدت کشنده خواهند بود.

آشنایی با سه نوع غذا که به شدت کشنده‌ هستند! /عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برایتان عجیب باشد که غذاهایی در این دنیا وجود دارند که خوردن آن‌ها از مرگ موش هم خطرناک‌تر است و می‌تواند شما را بکشد.

صدف: صدف که دربین افراد زیادی نیز بسیار محبوب است باید بدانید که از نظر سازمان غذا و داروی آمریکا جز کشنده‌ترین غذاها شناخته شده است، زیرا دو عامل بیماری زا در صدف خام وجود دارد. نو رو ویروس که باعث اسهال و استفراغ شدید می‌شود و ویبریو که عامل بیماری وبا است.

غذاهایی که از مرگ موش هم کشنده‌تر هستند

سیب جامائیکا: گفته می‌شود پوسته گلابی شکل این میوه می‌تواند یک آدم را بکشد و این میوه باید رسیده خورده شود و خام خوردن آن باعث اسهال و استفراغ می‌شود و آسیب شدیدی به روده‌ها وارد می‌کند.

غذاهایی که از مرگ موش هم کشنده‌تر هستند

اختاپوس سانارچی: درکشور کره یافت می‌شود و باوزها و سر زنده ایین اختاپوس غذایی پر طرفدار است بازوهای این اختاپوس پس از مرگ نیز خاصیت چسبندگی دارد و می‌تواند باعث مرگ شود.

ماهی تن: رشد آلودگی‌ها دریایی باعث تولید نوعی ماده سمی شده است که در بدن ماهی تن به فراوانی یافت می‌شود و باعث بیماری اسکارسورتومپچین می‌شود و سالانه افراد زیادی را به کشتن می‌دهد. این ماهی باید جای خنک نگهداری شود و از جای معتبر تعیین شود.

غذاهایی که از مرگ موش هم کشنده‌تر هستند

ماهی بادکنکی: نوعی ماده سمی به نام تترو تودوکسین در این ماهی وجود دارد که باعث مرگ افراد می‌شود در نتجیه پخت این ماهی تنها توسط سرآشپزان ماهر انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید