فرشاد پیوس، ستاره گلزن تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس درباره گل شب گذشته مهدی طارمی به چلسی، گفت: به نظر من این گل، یک گل معمولی نبود و نکته مهم این است که در دیداری به ثمر رسید که همه دنیا آن را تماشا می‌کردند.

مهدی طارمی می‌تواند نام فوتبال ایران را در جهان بلندآوازه کند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، فرشادپیوس که همچنان به عنوان ارزشمند بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس را در اختیار دارد، در مورد گل زیبای طارمی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:«مهدی واقعاً باعث افتخار فوتبال ایران است و من به عنوان یک چهره فوتبالی و یک ایرانی وقتی گل او به چلسی را دیدم با تمام وجود خوشحال شدم و به این پسر افتخار کردم. به نظر من این گل، یک گل معمولی نبود و نکته مهم این است که در دیداری به ثمر رسید که همه دنیا آن را تماشا می کردند.

پیوس که خیلی ها او را یک گلزن مادرزاد و یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران می‌دانند در ادامه گفت :«به نظر من مهدی طارمی یک علی دایی دیگر است که می‌تواند نام فوتبال ایران را در جهان بلندآوازه کند. ما هنوز هم می‌بینیم که وقتی رونالدو گل می زند، نام علی دایی به خاطر رکوردش مطرح می‌شود به طور حتم طارمی هم این پتانسیل را دارد تا باز هم در بازی‌های مهم گلزنی کند و بالاتر برود. من سال‌ها قبل این استعداد را در مهدی دیدم و خوشحالم که حالا او به تیم‌هایی چون بنفیکا، یوونتوس و چلسی گل می‌زند.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید