عباس شیخی، مدیر بیمارستان بزرگ دزفول گفت: بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد، در طول ۲۰ سال سابقه کاری‌ام این تعادا بیمار بدحال ندیده بودم.

اوضاع وخیم کرونا در دزفول/ بیمارستان جا ندارد، بیماران در اورژانس می‌مانند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیر بیمارستان بزرگ دزفول گفت: در طول ۲۰ سال سابقه کاری‌ام تاکنون این تعداد بیمار بدحال در اورژانس و بیمارستان ندیده بودم. مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و به خادمان‌شان در بیمارستان رحم کنند؛ همه در حال تلاش هستند تا مردم کمترین آسیب را ببینند.عباس شیخی در خصوص وضعیت بیماری کووید – ۱۹ در بیمارستان بزرگ دزفول، اظهار کرد: شروع پیک سوم بیماری از حدود نیمه بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد اما در آن زمان، این تعداد بیمار بدحال نداشتیم. در پی تعطیلات عید نوروز و دید و بازدیدها، تعداد بیماران بسیار زیاد شد و با توجه به سرعت سرایت ویروس جدید، تعداد بیماران و بیماران بدحال بسیار افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان بزرگ دزفول فوق‌العاده افزایش یافته است و تمام بخش‌های بیمارستان، درگیر کرونا هستند.مدیر بیمارستان بزرگ دزفول تصریح کرد: در این ۱۴ ماه، کادر درمان با تمام توان در حال ارائه خدمات به بیماران هستند و فرسوده شده‌اند و توان کاری آنچنانی برای آن‌ها باقی نمانده است بنابراین از بیماران می‌خواهیم هنگامی که وارد اورژانس می‌شوند سعه صدر داشته و مطمئن باشند کار بیماران به نحو احسن انجام خواهد شد.

وی افزود: با شیوع کرونای جهش یافته تعداد بیماران بدحال در اورژانس بسیار زیاد شدند. بیماران، خیلی زود بدحال می‌شوند و باید در بخش‌های ویژه بستری شوند که یا از بین می‌روند یا آسیب جدی می‌بینند.شیخی گفت: در طول ۲۰ سال سابقه کاری‌ام تاکنون این تعداد بیمار بدحال در اورژانس و بیمارستان ندیده بودم. مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و به خادمان‌شان در بیمارستان رحم کنند؛ همه در حال تلاش هستند تا مردم کمترین آسیب را ببینند.وی افزود: عاجزانه از مردم درخواست می‌کنم که رعایت کنند زیرا بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد و بیماران در اورژانس می‌مانند.

مدیر بیمارستان بزرگ دزفول بیان کرد: متاسفانه مجبور هستیم بیماران غیر کرونایی مانند مجروحان تصادفی را نیز در این بیمارستان پذیرش کنیم و بار مضاعفی بر دوش کادر درمان تحمیل می‌شود و موجب می‌شود کادر درمان توان لازم را نداشته باشند اما سعی می‌کنیم دیگر بیماران را به بیمارستان‌های دیگر ارجاع دهیم.وی گفت: مردم باید سری به بیمارستان بزنند تا متوجه حجم بالای بیماران شوند و ببینند به دلیل شلوغی و بدجالی بیماران، خدماتی که باید ارائه شود به بیماران ارائه نمی‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید