کودک ۵ ساله‌ای که در باغ وحشی در پرتغال مشغول غذا دادن به میمون بود در یک حادثه وحشتناک انگشت دستش را براثر گازگرفتن آن حیوان از دست داد.

قطع انگشت دست کودک ۵ساله هنگام غذا دادن به حیوانات در باغ وحش!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حادثه‌ای وحشتناک انگشت دست کودک ۵ ساله در یکی از باغ وحش‌های پرتغال قطع شد. این کودک که هویتش مشخص نشده در حال غذا دادن به میمون بود که بر اثر گازگرفته شدن توسط این حیوان انگشت دستش را از دست داد. این اتفاق روز جمعه و در باغ وحش «سانتو ایناسیو» پرتغال رخ داد.

یک مقام پلیس محلی به روزنانه Observador پرتغال گفت که این کودک که به همراه خانواده‌اش به این باغ وحش مراجعه کرده بود در مقابل قفس میمون‌ها ایستاده بود که این اتفاق رخ داد. بنا به‌ اخبار منتشر شده این کودک که دستش را برای غذادادن به میمون به داخل قفس دراز کرده بود ناگهان توسط این حیوان گار گرفته شده و انگتش قطع شد. مقامات باغ وحش در واکنش به این حادثه اعلام کردند که غذا دادن گردشگران به حیوانات نقض قوانین این باغ وحش محسوب می‌شود.

پس از این حادثه این کودک به بیمارستانی در شهر «پورتو» منتقل شد. بنا به گفته پزشکان یک مامور پلیس وارد قفس میمون شده و توانست انگشت قطع شده کودک را بازپس بگیرد. هنوز مشخص نیست آیا پیوند انگشت کودک موفق آمیز بوده است. با این حال وضعیت سلامتی کودک مساعد گزارش شده است.

قطع شدن انگشت دست

گفتنی است؛ این باغ وحش هفته گذشته و پس از سه ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا دوباره آغاز به کار کرده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید