۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 55240986

باشگاه رئال مادرید از مثبت شدن تست کرونای سرخیو راموس، کاپیتان این باشگاه خبر داد.

ابتلای سرخیو راموس به کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، ابتلا به ویروس کرونا نیز اکنون به مصدومیتی که سال ۲۰۲۱ را برای سرخیو راموس تیره و تار کرده بود اضافه شد.

رئال مادرید اعلام کرد که سرخیو راموس که پیش از این گرفتار مصدومیت نیز بود به کرونا مبتلا شده است. کاپیتان باتجربه رئال البته این روزها به دلیل مصدومیت چندان با هم تیمی هایش در تماس نبوده است و تنها برای رهایی از مصدومیت عضلانی اخیرش که او را از بازی در هفته های اخیر بازداشته بود، به والدبباس می رفت.

راموس در دیدار تیم ملی اسپانیا و کوزوو که در آن در آخرین دقایق بازی به میدان رفت، مصدوم شده بود. راموس در آن بازی در آخرین دقایق به میدان رفته بود یک بازی فیزیکی و درگیرانه داشت و در نهایت باعث شد تا بار دیگه دچار مصدومیت شود. تنها دو هفته از مصدومیت مجدد راموس گذشته است و دوران بهبودی او از این مصدومیت یک ماه تخمین زده شده بود. با توجه به اینکه راموس چه علامتی داشته باشد و چه نه به دلیل مثبت شدن تست کرونایش مجبور است خود را قرنطینه کند، باید دید که آیا ابتلا به کرونا روند رهایی او از مصدومیت را به تاخیر خواهد انداخت یا نه.

آخرین حضور او در مجامع عمومی روز شنبه بود که برای تماشای ال کلاسیکو به ورزشگاه دی استفانو رفت، جایی که مثل همیشه از روی سکو نیز به تشویق هم تیمی‌هایش و روحیه دادن به تیم و اعتراض به داور بازی پرداخت. پس از پایان بازی راموس در تونل ورزشگاه هم حاضر بود، جایی که درگیری لفظی بین کاتالان ها و داور بازی رخ داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید