۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 55240664

محمد اسماعیل حق‌پرست، رییس سازمان حفاظت محیط زیست به انتشار اخباری درباره صدور حکم محکومیت عیسی کلانتری واکنش نشان داد.

 محکومیت «عیسی کلانتری» تکذیب شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل حق‌پرست درباره آخرین وضعیت پرونده قضایی عیسی کلانتری اظهار کرد: هیچگونه حکم جدیدی درخصوص پرونده آقای کلانتری به سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ نشده است و حکمی که پیش از این نیز صادر شده بود، بدوی است.

، آذر ماه امسال مصاحبه‌ای تقطیع شده از عیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست- در فضای مجازی منتشر شد که برخی محتوای آن را اهانت به امام خمینی(ره) تعبیر کردند. پس از آن طی روز ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ خبر محکومیت عیسی کلانتری به حبس، پرداخت جزای نقدی و محرومیت از فعالیت حزبی به‌دلیل آن مصاحبه، توسط برخی رسانه‌ها منتشر شد اما اصغر دانشیان - معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست- گفته بود که تاکنون هیچ حکمی برای دکتر کلانتری از طریق مراجع ذی‌صلاح یعنی دادگاه‌های انقلاب یا دادگاه کارکنان دولت قطعیت نیافته است.

به گفته وی احکامی که در دادگاه‌های بدوی رسیدگی می‌شود، ناپخته است و زمانی می‌تواند قطعیت پیدا کند که به دادگاه تجدید نظر برود و این دادگاه نظر بازپرسی و نظر دادگاه بدوی را تایید کند. تا قبل از طی شدن این مراحل ما حق نداریم با آبروی افراد بازی کنیم و این موضوعات را در رسانه‌ها مطرح کنیم.

دانشیان همچنین تصریح کرده بود که بحث‌هایی در دادگاه کارکنان دولت و یکی از شعب دادگاه انقلاب مطرح شد و آقای کلانتری درباره آن‌ها توضیحاتی ارائه داده است. اکنون نیز حکمی که در رسانه‌ها مطرح شده در بررسی‌های بدوی است و باید به دادگاه تجدید نظر ارسال شود. پس از آن می‌توان در باره قطعی بودنشان صحبت کرد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید