علی مطهری نامزد ریاست جمهوری سیزدهم در واکنش به دست داشتن اسرائیل در حادثه نیروگاه هسته ای نطنز گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که مذاکرات وین متوقف شود.

علی مطهری: باید در وقت خودش پاسخ رژیم صهیونیستی را بدهیم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، علی مطهری نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و نامزد ریاست جمهوری سیزدهم، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به سیاست خارجی این روزهای کشورمان گفت: باید یک تغییری در سیاست کشور داشته باشیم زیرا در میان کشورهای اسلامی و دنیا منزوی هستیم. چرا نباید با اکثر کشورهای دنیا رابطه داشته باشیم و نتوانیم آنها را جذب کنیم. اینکه نفوذی بین کشورهای اسلامی نداشته باشیم درست نیست و باید روابط مان با غرب هم درست شود. رابطه با آمریکا به سود کشور است و این شرایط موجود به سود رژیم صهیونیستی است. یک عده مذاکره را به معنای تسلیم می دانند که درست نیست و باید آن را درست کنیم. این که روابط را در چین و روسیه ببینیم درست نیست. ۸۰ درصد روابط کشور با ۶ کشور است و این به آن معناست که با دیگر کشورها رابطه نداریم.

وی درخصوص توقف مذاکرات وین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که مذاکرات وین متوقف شود؛ پاسخ آنها را باید سر جای خودش داد زیرا خیلی به این رژیم بدهکار هستیم. صهیونیست‌ها نگران هستند که برجام مجدد از سر گرفته شود. شهادت سردار سلیمانی را بیشتر به حساب آمریکا می گذاریم تا رژیم صهیونیستی.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید