علی‌اکبر استاداسدی، پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: به نظر من علیرضا اکبرپور را دیر آوردند. تیمش در همان بازی اول هم نشان داد که خوب بازی می‌کند. ماشین‌سازی نباید ناامید باشد.

ماشین‌سازی با هدایت اکبرپور می‌تواند در لیگ بماند / خطیبی می‌داند چطور در مسابقات مهم نتیجه بگیرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، علی‌اکبر استاد اسدی ملی پوش اسبق تیم ملی ایران که مردم از او خاطرات زیادی دارند درباره اولین حضور اکبرپور روی نیمکت ماشین‌سازی و تساوی با آلومینیوم اراک گفت: اکبرپور محصول ماشین‌سازی است. او بیش از ۱۰ سال در این تیم حضور داشته و آشنایی خوبی با فوتبال تبریز دارد. درست است که تا به حال هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده نداشته اما به نظر من می‌تواند موفق باشد.

استاد اسدی ادامه داد: به نظر من اکبرپور را دیر آوردند. تیمش در همان بازی اول هم نشان داد که خوب بازی می‌کند. ماشین‌سازی نباید ناامید باشد. به نظر من این تیم با هدایت اکبرپور می‌تواند در لیگ بماند و تنها شرطش این است که در طول مسیر هیچ‌وقت انگیزه و امیدشان را از دست ندهند.

استاد اسدی درباره شرایط تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به هر حال تراکتور پس از سال‌ها به این مسابقات برگشته است و تیم کم‌تجربه‌ای نیست. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و خطیبی هم مربی زرنگی است. او می‌داند چطور در مسابقات مهم نتیجه بگیرد. کاش او از ابتدای فصل سرمربی تیم می‌شد تا بتواند تیمی را با بازیکنان مدنظرش درست کند. جایگزین‌های خوبی نه برای مهری و نه برای حاجی‌صفی جذب نشده‌اند و این کار تراکتور و خطیبی را در آسیا سخت می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید