دکتر امیر ماندگار، سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: باید مردم به فکر خود باشند و تا حتی امکان از دو ماسک استفاده کنند.

اورژانس بیمارستان دزفول مانند میدان جنگ شده است/ با ادامه وضعیت فعلی بیماران تلنبار می‌شوند

به گزاشر سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر امیر ماندگار، با اشاره به ادامه روند افزایش مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی اظهار کرد: روزانه ۳۰ تا ۴۰ مورد مثبت قطعی در بیمارستان گنجویان دزفول بستری هستند و اگر روند بیماری این گونه ادامه یابد، بیماران تلنبار می‌شوند و معاونت درمان باید تمهیدات دیگری برای بستری بیماران بیاندیشد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ۱۰ روزه، افزود: امیدواریم اجرای این محدودیت‌ها به خوبی انجام و منجر به کاهش آمار بیماران شود، در غیر این صورت باید از آخرین امکاناتی که در دست داریم استفاده کنیم.

ماندگار گفت: اگر به اتفاقاتی که در دو هفته پیش روی رخ داد توجه کنیم، مشخص می‌شود که چرا موارد بیماری افزایش یافته است؛ در تعطیلات نوروز هر کسی هر جایی که دلش خواست رفت و دید و بازدیدها انجام شد و هیچ محدودیتی اعمال نشد و اکنون داریم چوب این کارها را می‌خوریم.

وی تصریح کرد: سرعت شیوع ویروس جهش‌یافته جدید بسیار زیاد است و می‌بینیم تمام کسانی که در یک مهمانی شرکت کرده‌اند، مبتلا شده‌اند بنابراین باید مردم به فکر خود باشند و پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و تا حد امکان از دو ماسک استفاده شود.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: هر چند در حال حاضر مرگ و میر بیماران نسبت به پیک قبلی کمتر است اما هر چه میزان ابتلا بیشتر باشد میزان مرگ و میر بیشتر می‌شود.

وی گفت: هر چند شدت کشندگی ویروس جدید بیشتر نشده اما تعداد مبتلایان بیشتر است به گونه‌ای که اکنون اورژانس بیمارستان، مانند میدان جنگ است و در همه اتاق‌ها، راهروها و هر گوشه‌ای از بیمارستان یک بیمار مبتلا به کرونا وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید