پخش ویژه ‌برنامه افطار «مثل ماه» از روز پنجشنبه این هفته، ۲۶ فروردین ماه از شبکه سه سیما آغاز خواهد شد.

آغاز پخش «مثل ماه» از پنجشنبه ۲۶ فروردین

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه افطاری «مثل ماه» از پخش سری جدید این برنامه همزمان با ماه رمضان، از شبکه سه سیما و با حضور مهمانان بین‌المللی خبر داد.

هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه «مثل ماه» که ویژه رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود درباره این برنامه به ما بیان کرد: فصل دوم «مثل ماه» را روی آنتن می‌بریم و همچون سال گذشته رسالت بوذری اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: حدود چهار ماه است که درگیر پیش تولید این برنامه هستیم تا آن را به سرانجام برسانیم. امسال دکور برنامه و لوکیشن آن تغییراتی هم داشته است.

آشتیانی درباره مهمانان برنامه نیز عنوان کرد: در حوزه بین‌الملل هم مهمانانی داریم و به قصه‌هایشان از کشورهای اطراف می‌پردازیم که اینها کسانی هستند که فرهنگ آنها به ما متصل است. از کشورهای اروپایی هم مهمانانی داریم که به نوعی به فرهنگ و دین ما نزدیک شده‌اند.

تهیه کننده «مثل ماه» با اشاره به تیتراژ اول امسال بیان کرد: گرشا رضایی تیتراژ ابتدایی برنامه امسال را می‌خواند که همزمان با پخش رونمایی می‌شود. تیتراژ دوم برنامه هم متعلق به محسن چاوشی است.

وی درباره اولین قسمت برنامه گفت: این برنامه هرروز همزمان با افطار روی آنتن می‌رود و به دلیل پخش فوتبال در روز چهارشنبه از پنجشنبه پخش آن آغاز خواهد شد.

آشتیانی در پایان بیان کرد: برنامه درباره قصه‌های مردمی و تلخی‌هایی است که منجر به شیرینی می‌شود و امسال دوباره پویش آزادی زندانیان را داریم و سعی داریم با حمایت مردم به آزادی زندانیان کمک کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید