عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی در پاسخ به صحبت‌های نصرالله پژمانفر نوشت: احترام لباس شما واجب است. لیکن چه توان کرد که شما خودتان احترام این لباس را نگاه نمی‌دارید و با خلاف‌گویی مستمر خود را شهره به دروغ‌گویی می‌کنید.

عباس آخوندی خطاب به پژمانفر: خودتان احترام این لباس را نگاه نمی‌دارید / چرا دروغ می‌گویید؟

به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین، متن پاسخ عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به صحبتهای نصرالله پژمانفر به شرح ذیل است:

به‌نام خدا

جناب آقای نصراله پژمانفر

با سلام

احترام لباس شما واجب است. لیکن چه توان کرد که شما خودتان احترام این لباس را نگاه نمی‌دارید و با خلاف‌گویی مستمر خود را شهره به دروغ‌گویی می‌کنید. در ارتباط با مطلبی که در باره مسکن مهر توییت کرده‌اید توجه شما را به گزارش رسمی کمیسیون اصل ۹۰ در همین باره که در تاریخ ۲۵/۷/۱۳۹۵ در صحن علنی مجلس قرائت شد جلب می‌کنم. آن گزارش را بخوانید تا معلوم شود تا چه حد با جدیت اینجانب و همکارانم در وزارت‌خانه ایفای تعهدات به مردم را پی گرفتیم و تا چه حد بسیار جدی‌تر از دولتی که برای آن گریبان چاک می‌کنید تامین رفاه مردم در حد مقدورات را تامین کردیم.

هم‌چنین به گزارش‌های مرکز آمار مسکن مهر وزارت راه وشهرسازی توجه فرمایید تا معلوم شود که بیش از ۶۰% واحدهای مسکونی از واحدهای واگذار شده در دوره اینجانب بوده‌است. افزون بر آن‌ها ۲۷۰۰۰۰ واحد مسکونی نیز به اتمام رسیده بود که به دلیل عدم فراهم بودن خدمات زیربنایی تحویل مردم نشد. هم چنین به جدول احداث خدمات روبنایی توجه کنید تا برای شما معلوم شود که ۸۹% واحدهای آموزشی، ۷۸% مساجد، ۹۰% کلانتری‌ها و ۱۰۰% واحدهای بهداشتی در دوره اینجانب شروع و یا تکمیل شده و در اختیار ساکنان مسکن مهر گذاشته شده است. کدام آموزه‌ی دینی به شما اجازه این حد از بی‌انصافی و دروغ‌پردازی را می‌دهد؟

افزون‌براین، شما که خوب می‌دانید که توقف تامین اعتبار مسکن و توقف این طرح در مجلس نهم که شما عضوی از آن بودید و طی بند ۵-۲ قانون بودجه ۱۳۹۲ در سال ۱۳۹۱ متوقف کرد. شما در آن بودجه مقرر کردید که "استفاده از خط اعتباری بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ریالی منوط به عدم افزایش مطالبات بانک مرکزی از سیستم بانکی است". فارغ از درستی و یا اشتباه بودن این تصمیم، در موضوع مورد بحث، شما که می‌دانستید تمام اعتبارات مسکن مهر از محل افزایش مطالبات بانک مرکزی از بانک مسکن تامین می‌شد و با تصویب این بند در عمل مسکن مهر متوقف می‌گردد. با این وجود این بند را تصویب کردید. و اکنون ریاکارانه، دیگران را سرزنش می‌کنید. چرا دروغ می‌گویید؟

در پایان باز توجه شما را به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ جلب می‌کنم تا بفهمید که دوستان شما با اعتماد مردم چه کردند و چه بلایی بر سر پس‌اندازهای اندک مردمی که با هزاران خون دل جمع‌آوری کرده‌بودند و در اختیار دولت محبوب شما قرار داده‌بودند، آوردند. من اگر انتقاد می‌کنم ناظر بر این است که این رفتار غیرصادقانه با مردم شایسته این ملت نبود. من به اقدامات گمراه‌کننده‌ی شما انتقاد می‌کنم.

درباره سامانه املاک و مسکن جداگانه پاسخ خواهم داد.

با سپاس

عباس آخوندی

عملکرد دولت تدبیر و امید در تکمیل مسکن مهر

عملکرد دولت تدبیر و امید در تکمیل مسکن مهر

عملکرد دولت تدبیر و امید در تکمیل مسکن مهر

عملکرد دولت تدبیر و امید در تکمیل مسکن مهر

عملکرد دولت تدبیر و امید در تکمیل مسکن مهر

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید