در ویدئو زیر شاهد پرسه زدن یک جانور عجیب الخلقه با سه چشم در خیابان خواهید بود که موجب تعجب اهالی محل و کاربران فضای مجازی شده است.

جانور عجیب الخلقه سه چشم در خیابان / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئوهای ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که یک موجود عجیب الخلقه سه چشم را در حال پرسه زدن در خیابان نشان می‌دهد.

در این ویدئو یک موجود عجیب الخلقه به نظر جهش یافته سیاه رنگ که سه نقطه سفید رنگ روی صورتش دارد دیده می‌شود. برخی از کاربران این سه نقطه سفید رنگ را چشم این حیوان دانستند. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری با نام ایرویو با انتشار این ویدئو در تیک تاک نوشت: «این دیگه چه موجودیه؟»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از چند میلیون بیننده داشته و هزاران کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این یک سنجاب است.» کاربر دیگر نوشت: «در نگاه اول شبیه به موش به نظر می‌رسد و حتی گربه.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که انتشار چنین ویدئوهایی خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز انتشار ویدئویی از یک مرد استرالیایی که جانوری عجیب شبیه به کرم را در مقابل محل اقامت خود پیدا کرده بود خبرساز شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید