سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب، از تصادف مرگبار یکدستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه موتورسیکلت در قزوین خبر داد.

تصادف وحشتناک اتوبوس شرکت واحد با موتورسیکلت/ عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تصادف مرگبار در میدان قزوین یک مرد را به کشتن داد.

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت:سرهنگ احسان مومنی در خصوص این خبر گفت : در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعد از ظهر دیروز در مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر بعد از میدان قزوین یکدستگاه اتوبوس شرکت واحد در خط ویژه اتوبوس در حال حرکت بوده که به علت تجاوز به چپ از مسیر مجاز با یک دستگاه موتورسیکلت که در مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بوده به صورت جلو به جلو برخورد می نماید .

وی گفت : پس از این برخورد شدید راننده موتورسیکلت به سمت راست خیابان پرتاب شده و بر اثر برخورد سر با آسفالت خیابان متاسفانه در محل فوت مینماید.

مومنی افزود : بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 11 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل تصادف اقدام نمودند .

سرهنگ احسان موُمنی توصیه نمود: رانندگان اتوبوس حتما با سرعت مطمئنه در خطوط ویژه تردد کنند تا در صورت مشاهده هرگونه خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایندو همچنین رانندگان موتورسیکلت در هنگام رانندگی حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید