با گذشت یک ماه از فیلمبرداری فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و بازی نوید محمدزاده، تصویربرداری این فیلم به علت شیوع ویروس کرونا و توقف تولیدات سینمایی، متوقف شد.

کرونا، فیلمبرداری «تفریق» مانی حقیقی را متوقف کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صبا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «تفریق» اثر مانی حقیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا و توقف تولیدات سینمایی، متوقف شد.

با گذشت یک ماه از فیلمبرداری فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، باتوجه به گسترش شیوع کرونا در شهر تهران و اعلام سازمان سینمایی مبنی بر لزوم توقف تولیدات سینمایی در شهرهای قرمز، فیلمبرداری این فیلم متوقف شد.

فیلمبرداری «تفریق» با بازی نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی از اسفند سال گذشته آغاز شد و بعد از پایان وضعیت قرمز کرونا در تهران پیگیری می‌شود.

عوامل «تفریق» عبارتند از کارگردان: مانی حقیقی، نویسندگان: امیررضا کوهستانی، مانی حقیقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: رشید دانشمند، طراح لباس: ندا نصر، مجری طرح: مهدی بدرلو، تهیه کننده: مجید مطلبی. عکس از محمد بدرلو است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید