رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اعلام آخرین آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در این استان گفت: در فروردین ماه ۷ هزار نفر بر مبتلایان افزوده شده است.

آخرین وضعیت کرونا در بوشهر/ ابتلای ۷ هزار نفر در فروردین ماه

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم ، روند شیوع ابتلا به کرونا در استان بوشهر شیب صعودی دارد به گونه‌ای که هفته‌ای حداقل ۲ هزار نفر بر مبتلایان به این بیماری می‌افزاید.

از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۸ شهرستان در شرایط قرمز و یا بسیار پرخطر و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی یا پرخطر قرار دارد که نشان دهنده شیب صعودی انتشار ویروس کرونا در استان بوشهر است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خیز چهارم بیماری کرونا در نقاط استان سبب شده هیچکس در امان نباشد و تنها رعایت دستورات بهداشتی می‌تواند انسان را از ابتلا و بستری مصون نگه دارد.

سعید کشمیری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته ۷۹ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند اظهار داشت: بیش از ۳۲۱ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان‌ها بستری هستند که ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی، با بیان اینکه تاکنون ۹۲۰ نفر در استان بوشهر به سبب ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون افزون بر ۲۷ هزار و ۹۰۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند که بیش از ۹۷ درصد آنان بهبود یافته‌اند.

آمارها نشان می‌دهد از ۲۷ هزار نفر ابتلا به کرونا بیش از ۷ هزار نفرشان در سه هفته فروردین امسال مبتلا شده‌اند که این ایام نسبت به ۱۴ ماه انتشار ویروس کرونا بی‌سابقه بوده است.

با وجود شروع موج چهارم کرونا و افزایش بی‌سابقه آمار همه‌گیری بیماری کرونا، برای مقابله با گسترش بیش از پیش این ویروس به مدت ۱۰ روز محدودیت‌هایی طراحی و اجرایی شده است.

ممنوعیت تردد خودروها به استان بوشهر با پلاک‌های غیر بومی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا است و در این راستا اقامت و تردد در کنار سواحل و پارک‌های استان بوشهر ممنوع شده است.

آخرین وضعیت کرونا در بوشهر/ ابتلای ۷ هزار نفر در فروردین ماه

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید