میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین نوشت: ادامه سیاست فشار حداکثری به توسعه برنامه هسته‌ای ایران فراتر از محدودیت‌های برجام و تنش در خلیج فارس منجر شد.

مخالفان برجام قادر نیستند جایگزینی مناسب برای احیای آن ارائه دهند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در توئیتر، سیاست های آمریکا علیه ایران را عامل پیشرفت برنامه هسته ای این کشور و افزایش تنش ها در منطقه خلیج فارس دانست.

وی در پیام خود نوشت: تعداد زیادی از مخالفان برجام وجود دارند که به هیچ وجه قادر نیستند جایگزینی مناسب برای احیای آن ارائه دهند.

اولیانوف با اشاره به مقاله اخیر روزنامه عرب نیوز درباره بازگشت آمریکا به برجام تصریح کرد: ادامه سیاست فشار حداکثری به توسعه برنامه هسته ای ایران فراتر از محدودیت های برجام و تنش در خلیج فارس منجر شد.

مقامات چین و روسیه و همچنین بسیاری از کارشناسان بارها تاکید کرده اند که سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران که از زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ و پس از خروج یک جانبه او از برجام آغاز شده، کاملا شکست خورده است و دولت بایدن می بایست رویکردی متفاوت اتخاذ کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید