۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 55239874

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اعلام آخرین وضعیت کرونا در این استان هشدار داد که اگر به وضعیت این استان بی توجهی شود روزهای سیاهی در پی خواهیم داشت.

آژیر خطر کرونا در ایلام به صدا درآمد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم ، آژیر خطر سونامی «کرونا» در ایلام باز هم به صدا درآمد، آژیری که بی توجهی به آن روزهای سیاه را در ایلام در پی خواهد داشت.

جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از سونامی کرونا در ایلام سخن و اظهار داشت: شرایط موجود استان ایلام نگران کنند و ادامه این روند تعداد مرگ‌های ناشی از کرونا را دوچندان می‌کند.

محمد نوذری استاندار ایلام از اعمال محدودیت‌ها سخن و بیان کرد: راهی جزء اعمال محدودیت‌ها نیست و این اعمال محدودیت‌ها به مدت 14روز ادامه خواهد داشت.

خیرالله گراوند فرماندار ایلام نیز از مردم و اصناف درخواست همراهی و کمک کرد و گفت: تنها راه پیشگیری از این وضعیت افزایش مشارکت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و این ضرورتی است اجتناب ناپذیر و بازاریان و اصناف نیز در این راستا مسئولان را کمک کنند.

به هر حال آژیر خطر سونامی «کرونا» در ایلام باز هم به صدا درآمد، آژیری که بی توجهی به آن روزهای سیاه را در ایلام در پی خواهد داشت و زدودن این سیاهی فقط با همت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عزم مسئولان در اجرای دقیق مصوبات به نتیجه خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید