۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 55239811

فخرالدین آلتون، رییس دفتر ارتباطاتی نهاد ریاست‌جمهوری ترکیه با انتشار ویدئویی در توییتر نوشت: یونان از سازمان تروریستی پ.ک.ک حمایت می‌کند.

ترکیه مدعی حمایت  یونان از پ.ک.ک شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، امروز (شنبه) تارنمای شبکه «ت.ر.ت» ترکیه، «فخرالدین آلتون» با انتشار یک ویدئوی ۳ دقیقه‌ای در رابطه با مبارزه ترکیه با سازمان‌های تروریستی داعش، فتو و پ.ک.ک در توئیتی به زبان انگلیسی تصریح کرد: یونان به سازمان‌های تروریستی و در راس (آنها) پ ک ک پناه می‌دهد.

ترکیه مدعی حمایت  یونان از پ.ک.ک شد

فخرالدین تاکید کرده، در حالی که پناهجویان واقعی در دریای اژه به دامن مرگ رها شده‌اند، تروریست‌هایی که در یک به اصطلاح اردوگاه پناهندگان در داخل مرزهای اتحادیه اروپا لانه کرده‌اند، در حال برنامه‌ریزی برای انجام حملات انتحاری و اقدامات تروریستی علیه ترکیه هستند.

به گفته آلتون، زمان لغو مصونیت یونان فرا رسیده است. 

به نوشته ت.ر.ت، در این ویدئو تاکید شده که با وجود مبارزه قاطعانه ترکیه با تروریسم، برخی کشورهای خارجی از این گروه‌ها حمایت می‌کنند. 

در ویدئوی منتشر شده، با اشاره به اینکه یونان هم برای سازمان تروریستی و تجزیه‌طلب پ.ک.ک و هم سازمان تروریستی فتو تبدیل به پناهگاه شده است، عنوان ‌شده که "عبدالله اوجالان" سرکرده سازمان تروریستی پ ک ک در سال ۱۹۹۹ به آتن سفر و از گذرنامه بخش روم‌نشین قبرس استفاده کرده است. 

در این ویدئو با یادآوری اینکه اوجالان هنگام انتقال از محل اقامت سفیر یونان به فرودگاه نایروبی دستگیر شد، آمده است: در دادگاه اوجالان، یونان اعتراف کرد که چگونه از سازمان تروریستی پ ک ک سالها حمایت کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید