ریحانه پارسا بعد از دو ماه دست به افشاگری تازه ای زد و در اینستاگرامش نوشت: در ۱۶ سالگی برای بار اول به من تجاوز شد. او با این ادعا پای یکی دیگر از هنرمندان را به ماجرا باز کرد.

ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا در ۱۶ سالگی/ عکس و فیلم

به گزارش سلام نو، ریحانه در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: 

ریحانه پارسا نوشت: ۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد. آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم.به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد.در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم؛ برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم:((قبول واقعیت نصف موفقیت است))... عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛ «از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»

افشاگری و ادعای عجیب ریحانه پارسا درباره سیاوش اسعدی

ریحانه پارسا حالا و بعد از دو ماه دست به افشاگری تازه ای زد و در اینستاگرامش نوشت: «بگذار حالا که مجنون خطاب می شوم بگذار حالا که هر بار فکر می کنم کجا، چی شد که من جهانم رو سرم خراب شد بگذار حالا که همه قرار است بگوییم بگویم: ME TO سیاوش اسعدی ۱۶ سالم بود و تو در نقش مردی شیفته روح و روان و جسم من رو به بازی گرفتی»

50

ریحانه پارسا در روزهای اخیر جنجال های زیادی ایجاد کرده و هدفش دیده شدن بیشتر و جذب فالوور است  مشخص نیست که این ادعای ریحانه پارسا چقدر صحت دارد و از طرفی سیاوش اسعدی هم هنوز واکنشی به این ادعای عجیب ریحانه پارسا نشان نداده است.

واکنش نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی به اتهام تعرض به ریحانه پارسا توسط سیاوش اسعدی

نورا هاشمی نیز با انتشار ویدیویی در واکنش با این ماجرا اشاره داشت:«من سالهاست که جدا شدم و به دلایل شخصی لزومی ندیدم که این مسئله رسانه ای شود.از خبرهایی که به گوشم رسیده بسیار متاثر و متاسفم و آرزو می کنم هر آنچه عدل و حق است اتفاق بیافتد و نکته آخر این که به نظرم درست نیست به واسطه اتفاقی که افتاده و به من و پسرم و همین طور پدر و مادرم مربوط نیست به ما بی احترامی شود و مورد لعن و نفرین واقع شویم و به ما توهین شود.»

اما سیاوش اسعدی کیست؟

سیاوش اسعدی متولد ۲۳ مهر ۱۳۵۷ در تهران کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایران است. 

وی کار خود را از انجمن سینمای جوان آغاز کرد. او اولین فیلم کوتاهش را در سال ۱۳۷۳ با عنوان زمانی دیگر باید ساخت.

سیاوش اسعدی که با نورا هاشمی تنها فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه ازدواج کرده بود و صاحب یک فرزند پسر به نام اوستا است اما این زوج چند سالی است که از هم جدا شدند.

529
سیاوش اسعدی  در کنار نورا هاشمی، مهدی هاشمی و گلاب آدینه

ریحانه پارسا کیست؟

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه، و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد. پارسا با بازی در سریال پدر به شهرتی ناگهانی رسید و بعد از آن با حضور در جشنواره‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی در مرکز توجه باقی ماند.

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به خاطر انتخاب پارسا برای ایفای نقش لیلا در سریال پدر که آن زمان فردی ناشناخته بود تحسین شده و کارشان «ستاره‌سازی» خوانده شده‌است. به عقیدهٔ آرش خوشخو، منتقد فیلم، نقش‌آفرینی پارسا در خوب، بد، جلف ۲ «نقطهٔ ضعف فیلم» بوده و «به کلیت فیلم ضربه زده‌است».

حاشیه‌های ریحانه پارسا

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد. او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!» او به علت انتقادهای فراوان، صفحهٔ اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد.[۹][۱۰] روزنامهٔ کیهان رفتارهای او را «سوءاستفاده از صداوسیما»، «نامتعارف»، و «هنجارشکنی» خواند[ و او به گفتهٔ خود شش ماه ممنوع‌الکار شد. پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟»

حرکات ریحانه پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.

او در یک لایو اینستاگرامی حجاب خود را که یک کلاه بود از سر برداشت و مدعی شد چون طول موهایش کمتر از دو سانتیمتر است، «هنوز» قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض نکرده‌است. او پس از مدتی با خروج از ایران حجاب خود را کاملا برداشت و نوعی دیگر از زندگی و فعالیت هنری را انتخاب کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    45 24
    سلام ، اینها آگاهی نیست که دارید تو جامعه پخش می کنید ، اینها ترویج بی حیایی و گناه و اشاعه فحشا هست ، اون خانم پارسا اگر مدرک و شکایتی داره باید بره دادگاه و رو کنه اگر راست میگه و اگر هم مدرکی نداره به خدا پناه ببره ، با گفتنش اگر می خواد آبروی طرف رو ببره که دلش خنک بشه داره گناهی به مراتب بدتر از اون آقا می کنه چون داره قبح گناه رو در جامعه می شکنه و این قبح شکنی از خود گناه به مراتب بدتره . شماها هم که این اخبار و اراجیف رو پخش می کنید تو جامعه برای جذب مخاطب بیشتر در گناه اشاعه فحشا و قبح شکنی گناه شریک هستید . توبه کنید این پول ها خوردن نداره . با شکستن حدود و حریم الهی فقط خودمون رو داغون می کنیم و تاوانی که در درازمدت باید بدیم خیلی بیشتر از اون چیزی هست که گیرمون اومده . یاعلی مدد .
  • حمید حریری IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    29 31
    مردم اسرارشون حفظ میکنن کسی نفهمه اونوقت این خانم تو اینستا گرام خودشو مظلوم جلوه داده و مورد تعرض
  • مهدی عمرانی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    37 7
    اگه واقعا راست هس حرف این خانم باید برخورد بشه چنیین اشخاصی حالا کاری نداریم ب حاشیه های اخیر این خانم ولی باید برخورد بشه با چنین ادم هایی ک با روح روان دختران سرزمین بازی میکنن
  • وحید DE ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    30 2
    انشالله ب امید خدا همه چیز رو بشه این آقا هم به جزای اعمالش برسه.
  • ت IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    6 1
    تتلبب
  • مهربانی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    13 3
    سلام دوستان اول از همه نماز روزتون قبول باشه بعدشم لازم به ذکر دونستم نکاتی رو به عرض شریف شما هم وطنای گلم برسونم ببینید عزیزان این خانم که ن این نوجوان واقعا به کمک نیاز داره کاری از دست ماهم برنمیاد بیایید دل یه دختر بچه رو نشکونیم والا اون خودشم نمیدونه چیکار میکنه مادر پدر اون اگه درست حسابی بودن براش کاری میکردن حتی نمیذاشتن بهش تعرض بشه چ تواسته یا ناخواسته والا همش تقصیر پدر مادراس باید انقدر به دختر بچه ای که تازه پا به سن جوانی گذاشته محبت کنند که به محبت بیرونی نیاز نداشته باشه قبول دارین؟؟ ودومنم الان اون دست اقا پویان که بگیم این اقا هم خودشم معلومه که انقد شیطان وسوسش کرده راهو کج میره و مشکل روانی دارن اینا بخدا خدا عقل بده ان شا الله که همه اونایی ک از ایران رفتن بر سر عقل بیان و دیگه از این بیشتر آبروی ملتو نبرن
    • حمید IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      3 0
      این چه حرفیه؟ مگه جعفر کذاب پدرش امام معصوم نبود؟ مگه پسر نوح پدر پیامبر خدا نبود؟ مگه پسر گاندی به لواط روی نیاورد؟ و.... محبت پدر و مادر بجای خود ولی پدر و مادر که مدرسه باهات نیستن، توی شهر و خیابون باهات نیستن و نقش جامعه و فرهنگ و آگاهی دادن و تربیت و معرفت و اعتماد و امانت چی میشه؟ ما همگی محبت خانواده رو دیدیم و لمس کردیم ولی میدونیم وقتی به بلوغ میرسی و کسی رو دوست داری ، نوع دوست داشتن کلا فرق میکنه و اگر هزار پدر و مادر دوستت داشته باشن ولی بازم دنبال شنیدن ابراز علاقه ی معشوق هستی و برخلاف محبت پدر و مادر که روح و روانت رو در میگیره به دنبال این عشق هستی که بجز روح و روان شامل جسم و فکر و آینده و آمال و آرزوهات میشه و برخلاف عشق پدر و مادرت ، با این عشق زندگی و آینده ت رو میسازی و متاسفانه راحت فریب میخوری و هر زیاده خواهی و تعرضی رو عشق میپنداری....و هستند کسانی که باوجود محبت خانواده و تمکین مالی و بخاطر هیجان به مواد،دزدی،اعتیاد به سکس وغیره روی میارن. هستند کسانی که باوجود ندیدن محبت یا فقیر بودن فریب نخوردن و اگر واقعیت باشه تنها مرد مقصره و تمام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید