۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
کد خبر: 55239320

روح الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور ابتلای رحمانی فضلی به ویروس کرونا را تکذیب کرد و اعلام کرد که دو نفر از اطرافیان ایشان به صورت خفیف به این ویروس مبتلا شده بودند.

ابتلای رحمانی فضلی به کرونا تکذیب شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور درباره شایعه ابتلای وزیر کشور به ویروس کرونا گفت: یک یا دو نفر از اطرافیان رحمانی فضلی وزیر کشور به صورت خفیف به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و او هم از جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و طبق توصیه کادر بهداشت امروز فعالیت‌های خود را به صورت مجازی پیگیری کرد.  

وی ادامه داد: با این وجود وزیر کشور منتظر نتیجه دقیق آزمایش‌ها هستند. وگرنه شرایط او بسیار عادی و کاملا مساعد است و انشالله مورد خاصی هم نیست.

مشاور وزیر کشور  درباره برخی از شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره دلخوری وزرای کشور و بهداشت و عدم حضور آن‌ها در جلسه پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا با حضور ورئیس جمهور نیز اظهار کرد: من درباره آقای دکتر نمکی اطلاع ندارم. اما در رابطه با آقای رحمانی فضلی وزیر کشور اصلا چنین چیزی صحت ندارد و او از هیچ فردی مانند رئیس جمهور و سایر وزرا ناراحت نیست و کارها در شرایط انجام می‌شود.

وی انتشار چنین اخباری را ناشی از بداخلاقی‌هایی دانست که برخی رسانه‌ها و جریان‌ها با طرح آن‌ها به دنبال مشوش کردن فضای کشور در این شرایط هستند، عنوان کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید