در سقوط قطعی تیم فوتبال الخریطیات به دسته دوم لیگ قطر، پژمان منتظری کاپیتان سابق آبی ها احتمالا از این تیم جدا می شود.

 احتمال بازگشت پژمان منتظری به فوتبال ایران

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، منصور موسی رئیس سازمان فوتبال الخریطیات درباره شرایط این تیم پس از سقوط به دسته دوم گفت: ما یکی از بدترین فصل‌ها را گذراندیم و فکر می‌کنم قربانی بیماری کرونا شدیم. به دلیل شرایط خاص این بیماری بعد از پایان بازی‌های دسته دوم تنها ۱۰ روز برای ورود به لیگ ستارگان فرصت داشتیم. زمانی نبود که بتوانیم بازیکنان خارجی جدید جذب و تیم را تقویت کنیم به همین دلیل فاصله زیادی با دیگر تیم‌های لیگ داشتیم و در نهایت سقوط کردیم. البته این پایان دنیا نیست و حالا تلاش می‌کنیم با تقویت تیم دوباره به لیگ ستارگان برگردیم.

وی در مورد تغییرات تیم الخریطیات برای فصل آینده هم گفت: در روزهای آینده همه شرایط را به خوبی بررسی می‌کنیم تا در مورد بازیکنان خارجی تیم تصمیم‌گیری لازم را داشته باشیم. ما در انتظار گزارش کادر فنی در مورد عملکرد بازیکنان خواهیم بود و بر همین اساس وضعیت نفرات خارجی تیم مشخص می‌شود.

در همین حال گفته می‌شود پژمان منتظری تمایلی به حضور دوباره در لیگ دسته دوم قطر به همراه الخریطیات ندارد و این باشگاه هم به دنبال نفرات خارجی جوان‌تری خواهد بود. در این صورت احتمال بازگشت منتظری به فوتبال ایران قوت می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید