محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خردادماه ۱۴۰۰ توضیحاتی ارایه داد.

 نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خرداد ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش  ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخی از آزمون‌ها در سال‌های گذشته مانند پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری بوده است، اظهار داشت: همچنان خواستار برگزاری آزمون حضوری این دوره‌ها هستیم، چون اگر خللی در این آزمون ایجاد شود حقوق دانش آموزان تضییع می‌شود.

وی ادامه داد: هر آزمونی اجازه داشته باشیم حضوری برگزار شود، ترجیح می‌دهیم آزمون هماهنگ و حضوری برگزار شود مگر اینکه در آن زمان با محدودیت‌های کرونایی مواجه شویم که در آن زمان از روش‌های غیر حضوری استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضور دانش آموزان در جلسه امتحانات است مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را به ما ندهد.

حاجی میرزایی در خصوص مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش‌سرا جذب آموزش و پرورش شدند نیز گفت: برای برخی همکاران که از مسیر دانش‌سرا وارد آموزش و پرورش شده‌اند مشکلاتی به وجود آمده است، ما نه شاکی هستیم نه داور سازمان بازنشستگی شکایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از طریق معاونت حقوقی وزارت در حال پیگیری موضوع هستیم و تمام تلاش‌ها برای رفع مشکلات آنان به کار گرفته شده است و امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید