باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برای تمام اعضای کاروان سرخپوشان برای سفر به هند روادید صادر شد.

ویزای پرسپولیسی‌ها برای سفر به هند صادر شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرآیند دریافت روادید سفر به هند با تلاش شبانه‌روزی بخش مدیریت باشگاه پرسپولیس به سرانجام رسید و برای تمام اعضای کاروان سرخپوشان روادید صادر شد.

باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر اعلام کرد: این مهم در حالی رقم خورد که اتفاقات زیادی در هفته گذشته رقم خورد و کارشکنی‌هایی در میان بود تا باشگاه با مشکلات عدیده‌ای مواجه شود اما با تاکید جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه و تلاش کمیته‌های مختلف باشگاه پرسپولیس، اقداماتی مانند ثبت فرم‌های درخواست ویزا یا تکمیل فوری مدارک اعضای تیم صورت گرفت که این فرآیند طی چهار شب تا بامداد ادامه داشت.

در کنار تلاش شبانه‌روزی کارمندان باشگاه پرسپولیس، مدیران عالی‌رتبه وزارت امور خارجه و همچنین مقامات سفارت هند هم کمک شایانی کردند تا در نهایت ویزای سفر به این کشور صادر شود.

سرخپوشان روز شنبه با تشریفات و پرواز اختصاصی، تهران را به مقصد گوا ترک می‌کنند تا برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ آماده شوند.

پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوحده امارات، الریان قطر و گوای هند رقابت می‌کند. دیدارهای این گروه در هند برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید