رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در واکنش به تصمیمات جدید شهاب الدین عزیزی خادم گفت:عزیزی خادم به کسی حکم مشاور عالی داده که من او را هم خیلی نمی‌شناسم.

انتقاد تند رئیس سابق فدراسیون فوتبال به تصمیمات جدید عزیزی خادم

به گزارش سلام نو به نقل ازخبرورزشی،امیر عابدینی که پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال جزو معدود افرادی بود که پیروزی عزیزی خادم را پیش بینی کرد حالا از تصمیمات و احکامی که او به تازگی صادر کرده شگفت زده شده است. ببینید عابدینی که خودش یکی از مدیران بسیار باهوش فوتبال ایران بود در این باره چه می گوید:

*باورتان می‌شود من نمی‌دانم سرپرست جدید تیم ملی چه کسی است؟ وقتی من که سال‌ها در فوتبال بوده‌ام، او را نمی‌شناسم باید تعجب کنم. اگر ایشان با من مشورت می‌کرد، حداقل برای سرپرستی می‌گفتم که چه گزینه بهتری وجود دارد.

*میرشاد ماجدی قطعاً می‌توانست یک سرپرست ایده‌آل برای تیم ملی باشد. او کار در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را تجربه می‌کند و البته در استقلال سرپرست هم بوده. او به تازگی مدرک دکترای خود را هم گرفته و آدم پاکدست و شناخته‌شده‌ای هم هست. معروف است، محبوب است و البته فوتبالی. تازه دور دست هم نبود و نزدیک خودشان بود و می‌توانستند با انتخاب او بهترین شرایط را برای تیم ملی رقم بزنند ...

*عزیزی خادم به کسی حکم مشاور عالی داده که من او را هم خیلی نمی‌شناسم. آقای رفیعی کیست که حکم گرفته؟ برای این پست افراد قوی تر هم بودند و در این زمینه هم تعجب کردم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید