چای از نوشیدنی های محبوب ایرانیان است، اما مصرف بعضی از چایی ها برای افراد مضر است و در این مطلب می‌توانید چای مناسب گروه خونی خودتان را بشناسید تا بیشتر به سلامتی خود کمک کنید.

نوشیدنی مناسب برای هر گروه خونی چیست؟

گروه‌های خونی و چای مناسب آن‌هابه شرح زیر است : 

1- گروه خونی A

افراد با گروه خونی Aافرادی عاطفی و تحلیل گر هستند که زیاد دچار استرس می‌شوند. برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز، گل همیشه بهار و آویشن مناسب است تا استرس کمتر و آرامش بیشتری داشته باشند.

2- گروه خونی B

مشکلات مربوط به خود ایمنی، چاقی و اضطراب از جمله بیماری‌های آن‌هاست. این افراد لازم است چای سبز تازه بدون هیچ افزودنی بنوشند تا متابولیسم را افزایش دهند یا چای ساده سیاه بدون هیچ قندی مصرف کنند.

3- گروه خونی AB

گروه خونی AB افرادی هستند درون گرا و با بصیرت. انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، چوب صندل و گزنه برای این افراد مناسب است،آن‌چه که به شدت توصیه می‌شود ،ترکیب چای سبز و نعناع است که برای آن ها بسیار مفید واقع می‌شود.

4- گروه خونی O

این افراد باید از نوشیدن شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند ،اسید معده آن‌ها به شدت در طول زندگی آزارشان می‌دهد، چای سبز، چای جنسینگ و زنجبیل برای این افراد فوق العاده است، این افراد برای این‌که سیستم گوارشی خود را تقویت کنند، همیشه در چای شان زنجبیل داشته باشند./ سیمرغ

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید