۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 55239014

لیمو، و دیگر اشکال مرکبات، سبب افزایش ایمنی شما به دلیل سطح بالای ویتامین C می‌شود خوردن آب لیمو، (لیموناد بدون قند)، به بدن شما کمک می‌کند، تا ناخالصی‌ها را از بین برده و سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید.

خواص فراوان مرکبات در فصل بهار

به گزارش سلام نو به نقل از رویداد ایران؛ حامد صدیقی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در طول روز چای سبز بنوشید، تحقیق‌ها نشان داده است که آنتی اکسیدان موجود در چای سبز با نام اختصاری EGCG، واکنش‌های آلرژیک را در بدن متوقف می‌کند.

صدیقی افزود: سیر، با آنتی بیوتیک‌های طبیعی پر شده است که می‌تواند بدن شما را از عفونت‌ها و آلرژی‌ها پاک کند، بدن شما بزرگترین سود را از خوردن سیر خام می‌برد و اگر حساسیت هایتان در حال بازگشت است، بهتر است چند تکه سیر مصرف کنید.

او بیان کرد: کلم، اسفناج و بسیاری از سبزیجات دیگر، منابع غنی از ویتامین‌های ضروری، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و آنزیم هستند که برای کاهش التهاب و حفظ سیستم تنفسی، مفید هستند.

صدیقی ادامه داد: غذاهای غنی از پروبیوتیک مانند کفیر، ماست پاستوریزه نشده، کلم ترشی، ترشی تخمیر شده و حتی مکمل پروبیوتیک، می‌توانند سیستم دفاعی بدن را تقویت کنند.

او گفت: لیمو، و دیگر اشکال مرکبات، سبب افزایش ایمنی شما به دلیل سطح بالای ویتامین C می‌شود خوردن آب لیمو، (لیموناد بدون قند)، به بدن شما کمک می‌کند، تا ناخالصی‌ها را از بین برده و سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید.

صدیقی افزود: با مصرف مداوم قارچ ریشی یا گانودرما، دیگر به آلرژی‌های فصلی مبتلا نمی‌شوید به دلیل داشتن اسید گانودریک، موجب آزاد سازی هیستامین و در نتیجه عملکرد بهتر کبد می‌شود و می‌توان گفت که یک منبع ضد آلرژی است.

او بیان کرد: مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری از عسل طبیعی موجب تقویت سیستم دفاعی بدن در برابر گرده‌های متنوع بهاری می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید