حمید مطهری، دستیار یحیی گل‌محمدی گفت: واقف هستیم که باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل برنخوریم. بچه‌های ما با دل و جان کار کردند.

جزو تیم‌هایی هستیم که کمترین دریافتی را داشتیم ولی بچه‌ها مبارزه‌گر بودند / نقش هواداران در رو به جلو کردن تیم بسیار زیاد است

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی باتوجه به محرومیت او از بازی با نساجی، در نشست خبری حاضر شد. او در ابتدای صحبت هایش گفت: «سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال جدید این بیماری منحوس از بین برود و تمام مردم ایران در صحت و سلامت باشند.»

* امروز آخرین جلسه آنالیز را خواهیم داشت

او در ادامه به بازی با نساجی اشاره کرد و گفت: «نساجی برای من تداعی کننده حس قشنگ است چون خودم آنجا کار کردم. هواداران این تیم بسیار پرشور هستند و امیدوارم در ادامه لیگ به غیر از بازی فردا موفق باشند. تمام مسائل فنی نساجی را رصد کردیم و امروز هم آخرین جلسه آنالیزمان است و می‌خواهیم شناختمان را بیشتر کنیم. می‌دانیم در چه فازهایی کار می‌کنند و سعی کردیم باتوجه به زمان کم روی این مسائل کار کنیم. امروز هم جلسه آخرمان است و تلاش می‌کنیم که با یک بازی خوب و قابل احترام، سه امتیاز را بگیریم.

* بازیکنان ما جنگجو هستند

دستیار گل‌محمدی به انتقادات از مهاجمان پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: خیلی می‌بینم در این روزها پرسپولیس از موقعیت هایش استفاده نمی‌کند اما من شش ماه پیش هم گفتم که صبور باشید. این تیم آمد و به فینال لیگ قهرمانان هم رفت. تیمی که سیدجلال و احمد نوراللهی و سرلک در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرند و گل می‌زنند، از لحاظ تاکتیکی تیم موفقی است. خواهش می‌کنم فشار را از روی خط جلوی ما بردارید. واقف هستیم که باید از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل برنخوریم. بچه های ما با دل و جان کار کردند و می‌توانم بگویم جزو تیم هایی هستیم که کمترین دریافتی را داشتیم اما بچه ها به خاطر پیراهن پرسپولیس زحمت کشیدند و جنگجو و مبارزه گر بودند. باشگاه تلاشش را می‌کند و امیدوارم این مسائل حل شود تا بچه ها با دغدغه کمتری کار کنند.

* انگار فیلم خوب بدون تماشاچی اکران می‌شود

وی درباره غیبت هواداران اظهار داشت: مورد دیگر نبودن هواداران است. والورده مربی فصل پیش بارسلونا گفته بود که واقعا بدون تماشاگر بازی کردن خیلی وحشتناک است و حالا من به حرف او رسیده ام. خیلی سخت است که هواداران را نداشته باشیم. اگر آن ها بودند کار را برایمان راحت تر می‌کردند. ما به غیر از دو بازی هواداران را تا حالا نداشته ایم. نقش آن ها در رو به جلو کردن تیم بسیار زیاد است و امیدوارم آن ها انرژی شان را برای ما بفرستند. بازی در ورزشگاه آزادی، جایی که از تماشاگر خالی است، مثل اکران یک فیلم خوب بدون تماشاچی است و این برای ما خیلی بد است. امیدوارم متحد باشند و به تیم انرژی بدهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید