زن خیانتکار ساوه ای با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشت اما برای پنهان ماندن ماجرا تصادف ساختگی را تدارک دیدند.

نقشه قتل همسر در تصادف ساختگی لو رفت/ بازداشت زن خیانتکار ساوه‌ای در خانه مرد غریبه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، زن خیانتکار که با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشته بود بازداشت شد.

 سناریوی زن جوان که با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشته و مرگ او را تصادف نشان داده بود، با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی ساوه فاش شد.

روزهای پایانی بهمن سال گذشته زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ساوه شکایت کرد که شب‌هنگام شوهرش با خودروی سواری خود از خانه‌شان در یکی از محله‌های ساوه بیرون رفته و دیگر بازنگشته و با گذشت یک شبانه‌روز موفق به یافتن وی نشده است.

تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که ساعاتی بعد ماموران گزارشی را دریافت کردند که نشان می‌داد مرد جوانی که راننده خودروی سواری بوده، در یکی از محله‌های شهر ساوه با ستون‌های پل کنار جاده برخورد کرده و باعث آتش‌سوزی خودرو و سوختن راننده در میان شعله‌های آتش شده است.

آتش‌نشانان شعله‌های آتش را خاموش کردند، اما راننده فوت شده بود. با بررسی مشخصات خودرو، ماموران متوجه شدند که این خودرو متعلق به همان مردی است که همسرش گم شدن او را به پلیس اطلاع داده است. ماموران که احتمال می‌دادند جسد متعلق به همان مرد گمشده باشد، از همسر او خواستند که به پزشکی قانونی مراجعه کند که او با حضور در آنجا و مشاهده جسد، آن را شناسایی کرد و گفت که شوهرش است.

تصادف ساختگی برای قتل همسر / مرد قبل از مرگ خفه شده بود

این در حالی بود که ماموران در بررسی وضعیت تصادف خودرو متوجه شدند که این خودرو به عمد به پل کنار جاده برخورد کرده است. همین سرنخ کافی بود که کارشناسان پزشکی‌قانونی وارد عمل شوند تا علت اصلی مرگ را بررسی کنند. مدتی بعد کارشناسان پزشکی‌قانونی نظر دادند که آتش‌سوزی خودرو بعد از مرگ راننده رخ داده و او براثر خفگی به قتل رسیده است.

با رازگشایی از این ماجرا روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. بررسی‌ها نشان داد این مرد با همسرش اختلاف داشته است. بنابراین زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده زیرنظر گرفته شد تا این‌که ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد این زن با مرد غریبه‌ای در ارتباط بوده و از زمانی که شوهرش به قتل رسیده، این ارتباطات بیشتر شده است.

با کشف این سرنخ‌ها، همسر مقتول اوایل فرودین امسال بازداشت شد. او ابتدا در بازجویی پلیسی اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی بی‌گناهی شد، اما در جریان تحقیقات و چند روز پیش اعتراف کرد و گفت: «مدتی بود که من و شوهرم با هم اختلاف و درگیری‌هایی داشتیم، همین باعث آشنایی و ارتباطم با مردی شد.

بازداشت زن خیانتکار ساوه ای در خانه مرد غریبه

درباره وضعیت زندگی و اختلاف با شوهرم با اوحرف زدم، بعد از این درددل‌ها تصمیم گرفتیم او به قتل رسانده و از سر راه‌مان برداریم و برای همین نقشه قتل او را طراحی کردیم. من و همدستم، شوهرم را در خانه‌مان خفه کردیم. بعد تصمیم گرفتیم که مرگ او را با صحنه‌سازی یک تصادف نشان دهیم، برای همین شبانه جسد را داخل خودرو گذاشته و از خانه بیرون بردیم. صبح روز بعد خودرو را خلاص کرده و به سمت پل کنار جاده هل دادیم که محکم به ستون‌های پل برخورد کرد و بر اثر آن خودرو در آتش سوخت. گمان می‌کردیم همه باور کنند که شوهرم براثر تصادف سوخته و فوت کرده، اما حقیقت بعد از چند ماه فاش شد و من دستگیر شدم.»

سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این‌باره گفت: «با اعتراف متهم زن، مردی که با او در این جنایت همراه بود هم بازداشت شد و به همدستی با وی اعتراف کرد. با بازسازی صحنه جنایت توسط متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید